Poznámka:
Místo výkonu práce: Krásná 253, Krásná u Aše. Pracovní poměr na dobu neurčitou. Nástup možný ihned. Pracovní doba: flexibilní pracovní doba (jednosměnný provoz). Náplň práce: vyřizování korespondence (dopisy, zápisy z porad a jednání) pro vedení firmy, třídění pošty, evidence a odesílání pošty, obsluha datové schránky, administrativní práce personálního oddělení (nástupy, výstupy, převody zaměstnanců), příprava podkladů pro mzdy, kontrola docházky určeného okruhu zaměstnanců, evidence a zaznamenávání docházky, čerpání dovolených a jiných nepřítomností v práci, organizace a provádění auditů na 5S (harmonogram + provádění), úzká spolupráce s kontrolními orgány, předkládání požadovaných dokumentů ke kontrolám, spolupráce s úřady práce, vedení příslušných statistik. Požadujeme: vzdělání minimálně SŠ v oboru ekonomického zaměření, jazykové znalosti NJ/AJ (minimálně B2), praxe v oboru výhodou, orientace v personální práci výhodou, spolehlivost, flexibilita, komunikativnost, řidičský průkaz sk. B. Nabízíme: finanční ohodnocení přiměřené nabízené pracovní pozici, práce v příjemném kolektivu, zaměstnanecké bonusy (příspěvek na dojíždění, příspěvek na penzijní připojištění, příspěvek na stravné), 5 týdnů dovolené, vzdělávací kurzy, školení. Kontakt pro zájemce: telefonicky anebo e-mailem.