Poznámka:
ÚŘEDNÍK / ÚŘEDNICE
- administrativní a spisový pracovník
- výkon státní správy svěřený úřadu městyse dle zákona č. 13/1997 Sb.
- výkon státní správy svěřený úřadu městyse dle zákona č.114/1992 Sb.
- výkon státní správy svěřený úřadu městyse dle zákona č.128/2000 Sb.
- výkon státní správy svěřený úřadu městyse dle dalších právních předpisů
- ohlašovna / evidence obyvatel
- obsluha pracoviště a zajištění agendy Czech Point
- ověřování listin a podpisů
- zpracování statistických údajů a dat
- zpracování hlášení o produkci a nakládání s odpady
- spisová služba (pošta, email, datová schránka)
- archivace dokumentů
- příprava podkladů k agendám v přenesené působnosti městyse
- organizačně – technické zabezpečení voleb a referend
- další administrativní práce v rámci činnosti úřadu městyse
ASISTENT/ASISTENTKA STAROSTY
•pokladník, evidence a výběr místních poplatků
•pohřebnictví (evidence, pohřební kniha…)
•spisová služba (pošta, email, datová schránka)
•archivace dokumentů
•personální agenda
•příprava materiálů a podkladů pro jednání zastupitelstva
•zajištění administrativní podpory při veřejných i pracovních jednáních zastupitelstva (např. plnění funkce zapisovatele) a jiných pracovních jednáních či schůzích
•práce s daty, příprava statistik a dalších materiálů k pracovním schůzkám a jednáním
•příprava zpráv a sdělení v rámci podpory komunikace obce s veřejností
* zajištění administrativní podpory pro starostu, místostarostu a další orgány městyse
Pracovní poměr:
• na zkušební dobu 3 měsíce, na dobu určitou, následně na dobu neurčitou
Platové zařazení:
• 6. platová třída v souladu s nařízením vlády č. 341/2017 Sb., o platových poměrech zaměstnanců ve veřejných službách a správě, možnost postupného přiznání osobního příplatku dle zákona č. 262/2006 Sb., zákoník práce, ve znění pozdějších předpisů
Pracovní úvazek:
• 1,0 – pracovní poměr na plný úvazek
• možnost i na zkrácený úvazek (dle dohody)
Požadavky:
* Minimálně úplné středoškolské vzdělání s maturitou
• Pokročilá znalost práce s PC a programy MS Office
• Schopnost samostatné práce, odpovědný přístup k plnění úkolů, pečlivost, ochota se dále vzdělávat
• Vynikající znalost ČJ
• Časová flexibilita
• Odolnost vůči stresu
• Administrativní a organizační schopnosti
• Znalost právních předpisů výhodou (např. zákon č. 128/2000 Sb., 500/2004 Sb., 13/1997 Sb., 114/1992 Sb., 634/2004 Sb. a 565/1990 Sb.)
• Zkouška zvláštní odborné způsobilosti (úřednická zkouška) výhodou
• Řidičské oprávnění skupiny B výhodou
• Praxe ve veřejné správě výhodou
Předpokládaný termín nástupu:
• po ukončení výběrového řízení, dle dohody
Lhůta pro podání přihlášky:
• pondělí 16.6.2025, do 12:00 hodin.
Podrobné informace o výběrovém řízení viz.: https://www.choustnikovohradiste.cz/soubory/uredni_deska/2025/vyberove_rizeni_2025.pdf