Poznámka:
Místo výkonu práce: Průmyslový park 32/20, 350 02 Cheb. Pracovní poměr na dobu neurčitou. Pracovní doba: dle dohody. Náplň práce: zpracování mezd a kompletní mzdové agendy zaměstnanců, personální administrativa, komunikace a příprava dokumentace pro ZP, OSSZ, ÚP a exekutory, zpracování ročního zúčtování mezd, příprava statistik a reportů pro vedení společnosti, archivace dokumentů dle platné legislativy, spolupráce s finančním oddělením. Požadujeme: praxe na pozici "mzdový/á účetní" min. 3 roky, aktivní znalost mzdové a pracovněprávní legislativy, pečlivost, důslednost, samostatnost, uživatelská znalost MS Excel a MS Word, znalost účetního sofwaru Helios Inuvio výhodou. Nabízíme: příspěvek na stravování, příspěvek na dopravu, 5 týdnů dovolené, příspěvek na penzijní fond. Kontakt pro zájemce: telefonicky (volat 7:00-14:00 h) anebo e-mailem.