Poznámka:
na dobu: neurčitou
s místem výkonu práce: Bruntál
zařazení v platové třídě: 9.-10.
Předpoklady pro vznik pracovního poměru:
Úředníkem se může stát fyzická osoba, která:
o je státním občanem České republiky, občanem jiného členského státu Evropské unie nebo občanem státu, který je smluvním státem Dohody o Evropském hospodářském prostoru, popřípadě fyzická osoba, která je cizincem a má v České republice povolen trvalý pobyt,
o dosáhla věku 18 let,
o je plně svéprávná, je bezúhonná, ovládá český jazyk.
Další požadavky:
o vysokoškolské vzdělání stavebního směru nebo vyšší odborné vzdělání stavebního směru nebo středoškolské vzdělání stavebního směru, ukončené maturitní zkouškou,
o minimální délka praxe u VŠ vzdělání 2 roky,
o minimální délka praxe u SŠ vzdělání 5 let,
o znalost zákona č. 128/2000Sb., o obcích,
o uživatelská znalost práce na PC v programech Microsoft Office,
o řidičský průkaz sk. B,
o znalost rozpočtování a cenové soustavy stavebních prací výhodou,
o samostatnost, pečlivost, důslednost, organizační a koordinační schopnosti, schopnost týmové práce, odolnost vůči stresu.
Charakteristika vykonávané pozice:
Komplexní zabezpečení investičních akcí, oprav a rekonstrukcí na nemovitostech města Bruntál,
zastupování investora zejména před dotčenými orgány státní správy, zajištění projektové přípravy, kontrolní a administrativní činnost ve vztahu k investičním akcím, jednání s projektanty, stavebním dozorem a zhotoviteli.
Nabízíme:
o pružnou pracovní dobu,
o 5 týdnů dovolené,
o 5 dnů sick days,
o a další benefity.
Písemná přihláška zájemce musí obsahovat tyto náležitosti:
o jméno, příjmení a titul uchazeče,
o datum a místo narození uchazeče,
o státní příslušnost uchazeče,
o místo trvalého pobytu uchazeče,
o druh a číslo dokladu prokazujícího totožnost a státní občanství a, je-li uchazečem cizinec, který není občanem členského státu Evropské unie nebo občanem státu, který je smluvním státem Evropského hospodářského prostoru, též číslo dokladu o povolení k trvalému pobytu, o datum a podpis uchazeče.
K přihlášce je nutno doložit tyto doklady:
o životopis, ve kterém se uvedou údaje o dosavadních zaměstnáních a o odborných znalostech
a dovednostech týkajících se správních činností,
o výpis z evidence Rejstříku trestů ne starší než 3 měsíce, u cizinců též obdobný doklad osvědčující bezúhonnost vydaný domovským státem ne starší než 3 měsíce; pokud takový doklad domovský stát nevydává, doloží se bezúhonnost čestným prohlášením; při podání přihlášky lze doklad nahradit čestným prohlášením o bezúhonnosti,
o ověřenou kopii dokladu o nejvyšším dosaženém vzdělání; při podání přihlášky lze doklad připojit v prosté kopii.
Poskytnuté osobní údaje uchazeče budou zpracovány jen pro účel tohoto výběrového řízení a po dobu jeho trvání v souladu s platnými právními předpisy.
Dokumenty předložené uchazečem budou uloženy na oddělení právním, personálním a organizačním a přístup k jejich obsahu budou mít pouze zaměstnanci úřadu podílející se na výběrovém řízení, a to pouze v případě, že tento přístup bude pro jejich činnost nezbytný a dále členové výběrové komise, kterou jmenuje vedoucí úřadu.
Písemnou přihlášku lze podat ve lhůtě do 7. 7. 2025:
. na podatelně Městského úřadu Bruntál, Nádražní 20, 792 01 Bruntál,
. odeslat datovou schránkou do datové schránky úřadu: c9vbr2k
. poslat na adresu: Městský úřad Bruntál, sekretariát tajemníka, Nádražní 20, 792 01 BRUNTÁL
Místo vhodné i pro osoby se zdravotním postižením.