Dvojici letounů Airbus A319 mají i ČSA, během letošního roku se rozrostou ještě o další čtyři
|
Lucie Müllerová a ČSA
2. V kompletační hale se montuje tzv. drak letadla. Nejdůležitější je smontování částí trupu, na který se připevňují křídla a ocasní plochy.
|
Lucie Müllerová a ČSA
4. Bez elektřiny by se letoun neobešel. Není proto divu, že je prošpikován elektrickými svazky. V jediném stroji se skrývá cca 18 km kabeláže.
|
Lucie Müllerová a ČSA
6. Spleť ze stropu visící kabeláže zakryjí izolační desky. Hadice vzduchotechniky a kabeláž jsou vedeny prostředkem pod stropem.
|
Lucie Müllerová a ČSA
8. A to nejlepší na konec. V lakovně dostává stroj barevný kabát, který si objednala letecká společnost. V případě ČSA jde o modrou a červenou barvu.
|
Lucie Müllerová a ČSA