Logo magazínu

Spor o železniční most: Třetí kolej není potřeba? Správa železnic odmítla studii spolku Nebourat

24/25
Prohlédnout znovu

Spor o železniční most: Třetí kolej není potřeba? Správa železnic odmítla studii spolku Nebourat

Železniční most má jít k zemi. | koláž Blesk.cz
Tato fotografie vznikla téhož rána jako vítězný sníme, labuť se na ní ale nedívá směrem ke slunci. | Peter Čech
Vítězný snímek, který získal v soutěži Nature photographer of the year první místo v kategorii Ptáci. | Peter Čech
Návrh, na němž se podílel pražský IPR, skončil na druhém místě. Ctil původní podobu železničního mostu pod Vyšehradem, materiál i barvu. | IPR
Návrh, na němž se podílel pražský IPR, skončil na druhém místě. Ctil původní podobu železničního mostu pod Vyšehradem, materiál i barvu. | IPR
Návrh, na němž se podílel pražský IPR, skončil na druhém místě. Ctil původní podobu železničního mostu pod Vyšehradem, materiál i barvu. | IPR
Návrh, na němž se podílel pražský IPR, skončil na druhém místě. Ctil původní podobu železničního mostu pod Vyšehradem, materiál i barvu. | IPR
Vizualizace k nové podobě Vyšehradského železničního mostu. Postaven by mohl být do roku 2028. Spolu s mostem se počítá i se zachováním ávek pro pěší a cyklisty nebo dokonce se zřízením nové železniční zastávky hned za mostem. | 2T engineering
Vizualizace k nové podobě Vyšehradského železničního mostu. Postaven by mohl být do roku 2028. Spolu s mostem se počítá i se zachováním ávek pro pěší a cyklisty nebo dokonce se zřízením nové železniční zastávky hned za mostem. | 2T engineering
Vizualizace k nové podobě Vyšehradského železničního mostu. Postaven by mohl být do roku 2028. Spolu s mostem se počítá i se zachováním ávek pro pěší a cyklisty nebo dokonce se zřízením nové železniční zastávky hned za mostem. | 2T engineering
Vizualizace k nové podobě Vyšehradského železničního mostu. Postaven by mohl být do roku 2028. Spolu s mostem se počítá i se zachováním ávek pro pěší a cyklisty nebo dokonce se zřízením nové železniční zastávky hned za mostem. | 2T engineering
Vizualizace k nové podobě Vyšehradského železničního mostu. Postaven by mohl být do roku 2028. Spolu s mostem se počítá i se zachováním ávek pro pěší a cyklisty nebo dokonce se zřízením nové železniční zastávky hned za mostem. | 2T engineering
Nově zvolená podoba Železničního mostu pod Vyšehradem budí pozornost veřejnosti. Pražané se pochvalně vyjadřují i o návrhu, na němž se podílel IPR. Tento návrh porota usadila až na druhé místo. Vítězným návrhem je ten od 2T engineering (vpravo). | Správa železnic, Institut plánování a rozvoje hl. m. Prahy
Ideová studie Petra Teje a jeho mezinárodního týmu, kteou nechalo vypracovat hlavní město | m.vize
Správa železnic na mostě provedla antikorozní a materiálové zkoušky, spolek Nebourat tvrdí, že po těchto zásazích nebyl most řádně ošetřen. | Nebourat
Správa železnic na mostě provedla antikorozní a materiálové zkoušky, spolek Nebourat tvrdí, že po těchto zásazích nebyl most řádně ošetřen. | Nebourat
Správa železnic na mostě provedla antikorozní a materiálové zkoušky, spolek Nebourat tvrdí, že po těchto zásazích nebyl most řádně ošetřen. | Nebourat
Správa železnic na mostě provedla antikorozní a materiálové zkoušky, spolek Nebourat tvrdí, že po těchto zásazích nebyl most řádně ošetřen. | Nebourat
Správa železnic na mostě provedla antikorozní a materiálové zkoušky, spolek Nebourat tvrdí, že po těchto zásazích nebyl most řádně ošetřen. | Nebourat
Správa železnic na mostě provedla antikorozní a materiálové zkoušky, spolek Nebourat tvrdí, že po těchto zásazích nebyl most řádně ošetřen. | Nebourat
Správa železnic na mostě provedla antikorozní a materiálové zkoušky, spolek Nebourat tvrdí, že po těchto zásazích nebyl most řádně ošetřen. | Nebourat
Správa železnic na mostě provedla antikorozní a materiálové zkoušky, spolek Nebourat tvrdí, že po těchto zásazích nebyl most řádně ošetřen. | Nebourat
Správa železnic na mostě provedla antikorozní a materiálové zkoušky, spolek Nebourat tvrdí, že po těchto zásazích nebyl most řádně ošetřen. | Nebourat
Předseda iniciativy Nebourat společně s dopravním technologem novinářům představili závěry studie, která se zabývá nutností třetí koleje na železničním mostě pod Vyšehradem | Blesk
Předseda iniciativy Nebourat společně s dopravním technologem novinářům představili závěry studie, která se zabývá nutností třetí koleje na železničním mostě pod Vyšehradem | Blesk

Pavel v zemi samurajů: Šílené vedro přes 36 °C! Obdivoval šinkanzen a hrad z „bondovky“

Zemřel praotec metalu Ozzy Osbourne (†76): Stihl vysněnou rozlučku!

Trumpa dohání kauza Epstein: Fotky ukazují pedofila na jeho „svatbě století“. A k tomu svědectví bratra

Mámě Lucii (38) rakovinu plic odhalili až v pokročilém stádiu: Smrtelná nemoc přišla tiše

Zpěvačka Ewa Farna šla s pravdou ven: Proč si najednou mění jméno!

Známá reportérka končí v extralize. Kluby si stěžovaly na její práci, zůstane u fotbalu