Logo magazínu

O železniční most se schválně nestaráte! Spolek Nebourat podal na Správu železnic trestní oznámení

15/31
Prohlédnout znovu

O železniční most se schválně nestaráte! Spolek Nebourat podal na Správu železnic trestní oznámení

železniční most | Eva Fornálová
Ideová studie Petra Teje a jeho mezinárodního týmu, kteou nechalo vypracovat hlavní město | m.vize
Ideová studie Petra Teje a jeho mezinárodního týmu, kteou nechalo vypracovat hlavní město | m.vize
Návrh, na němž se podílel pražský IPR, skončil na druhém místě. Ctil původní podobu železničního mostu pod Vyšehradem, materiál i barvu. | IPR
Návrh, na němž se podílel pražský IPR, skončil na druhém místě. Ctil původní podobu železničního mostu pod Vyšehradem, materiál i barvu. | IPR
Návrh, na němž se podílel pražský IPR, skončil na druhém místě. Ctil původní podobu železničního mostu pod Vyšehradem, materiál i barvu. | IPR
Návrh, na němž se podílel pražský IPR, skončil na druhém místě. Ctil původní podobu železničního mostu pod Vyšehradem, materiál i barvu. | IPR
Vizualizace k nové podobě Vyšehradského železničního mostu. Postaven by mohl být do roku 2028. Spolu s mostem se počítá i se zachováním ávek pro pěší a cyklisty nebo dokonce se zřízením nové železniční zastávky hned za mostem. | 2T engineering
Vizualizace k nové podobě Vyšehradského železničního mostu. Postaven by mohl být do roku 2028. Spolu s mostem se počítá i se zachováním ávek pro pěší a cyklisty nebo dokonce se zřízením nové železniční zastávky hned za mostem. | 2T engineering
Vizualizace k nové podobě Vyšehradského železničního mostu. Postaven by mohl být do roku 2028. Spolu s mostem se počítá i se zachováním ávek pro pěší a cyklisty nebo dokonce se zřízením nové železniční zastávky hned za mostem. | 2T engineering
Vizualizace k nové podobě Vyšehradského železničního mostu. Postaven by mohl být do roku 2028. Spolu s mostem se počítá i se zachováním ávek pro pěší a cyklisty nebo dokonce se zřízením nové železniční zastávky hned za mostem. | 2T engineering
Vizualizace k nové podobě Vyšehradského železničního mostu. Postaven by mohl být do roku 2028. Spolu s mostem se počítá i se zachováním ávek pro pěší a cyklisty nebo dokonce se zřízením nové železniční zastávky hned za mostem. | 2T engineering
Vizualizace k nové podobě Vyšehradského železničního mostu. Postaven by mohl být do roku 2028. Spolu s mostem se počítá i se zachováním ávek pro pěší a cyklisty nebo dokonce se zřízením nové železniční zastávky hned za mostem. | 2T engineering
Nově zvolená podoba Železničního mostu pod Vyšehradem budí pozornost veřejnosti. Pražané se pochvalně vyjadřují i o návrhu, na němž se podílel IPR. Tento návrh porota usadila až na druhé místo. Vítězným návrhem je ten od 2T engineering (vpravo). | Správa železnic, Institut plánování a rozvoje hl. m. Prahy
Ideová studie Petra Teje a jeho mezinárodního týmu, kteou nechalo vypracovat hlavní město | m.vize
Správa železnic na mostě provedla antikorozní a materiálové zkoušky, spolek Nebourat tvrdí, že po těchto zásazích nebyl most řádně ošetřen. | Nebourat
Správa železnic na mostě provedla antikorozní a materiálové zkoušky, spolek Nebourat tvrdí, že po těchto zásazích nebyl most řádně ošetřen. | Nebourat
Správa železnic na mostě provedla antikorozní a materiálové zkoušky, spolek Nebourat tvrdí, že po těchto zásazích nebyl most řádně ošetřen. | Nebourat
Správa železnic na mostě provedla antikorozní a materiálové zkoušky, spolek Nebourat tvrdí, že po těchto zásazích nebyl most řádně ošetřen. | Nebourat
Správa železnic na mostě provedla antikorozní a materiálové zkoušky, spolek Nebourat tvrdí, že po těchto zásazích nebyl most řádně ošetřen. | Nebourat
Správa železnic na mostě provedla antikorozní a materiálové zkoušky, spolek Nebourat tvrdí, že po těchto zásazích nebyl most řádně ošetřen. | Nebourat
Správa železnic na mostě provedla antikorozní a materiálové zkoušky, spolek Nebourat tvrdí, že po těchto zásazích nebyl most řádně ošetřen. | Nebourat
Správa železnic na mostě provedla antikorozní a materiálové zkoušky, spolek Nebourat tvrdí, že po těchto zásazích nebyl most řádně ošetřen. | Nebourat
Správa železnic na mostě provedla antikorozní a materiálové zkoušky, spolek Nebourat tvrdí, že po těchto zásazích nebyl most řádně ošetřen. | Nebourat
Vizualizace železničního mostu mezi Výtoní a Smíchovem v rámci koncepční rozvahy IPR | IPR Praha
Vizualizace železničního mostu mezi Výtoní a Smíchovem v rámci koncepční rozvahy IPR | IPR Praha
Ledaři v zimě u železničního mostu roku 1929. | ČTK
Vltava a železniční most roku 1939. | ČTK
Parní lokomotiva na železničním mostu roku 1948. | ČTK
Původní železniční most, foto z roku 1873. | Pražské mosty, Jan Fischer a Ondřej Fischer
Původní železniční most dle kresby J. Scheiwla z roku 1870. | Pražské mosty, Jan Fischer a Ondřej Fischer

Letní smůla expremiéra Paroubka: Vážné zranění nohy!

Dáda po návratu z léčebny: Poprvé ve společnosti! S Aničkou »na srdci«

Rodina v bojnické zoo ohrozila skupinu opiček: Krmením je mohla zabít!

Vrah v Krči způsobil své oběti mnohačetná poranění včetně řezných ran! Už má želízka

Vrchol japonské mise: Pavla přijal císař i premiér. A nečekané setkání a „pokec“ v češtině

Známý písničkář se změnil k nepoznání: Strach o Honzu Nedvěda (78)!