AAA AUTO: Online nákup ojetého auta je bezpečný, dbáme na ochranu zákazníků
Firmy, které byly z rozhodnutí vlády kvůli pandemii koronaviru uzavřeny, se musely ze dne na den naučit, jak přežít bez poboček a provozoven. Mnohé z nich musely svůj byznys přesunout čistě do online prostředí. Proto také největší prodejce ojetých automobilů AAA AUTO začal již první den zákazu přítomnosti zákazníků na pobočkách prodávat automobily online a přes call centrum a zákazníkům je vozit za přísných hygienických podmínek až domů, navíc s vysokými slevami. Zabezpečení vysokého hygienického standardu je již pro prodejce rutinou. Chrání tak své zákazníky i zaměstnance.
Letos již podruhé bojují maloobchodní prodejci s uzavřením svých provozoven. Největší prodejce ojetých automobilů AAA AUTO využil svých zkušeností z online prodeje aut již v první vlně lockdownu, a to za vysokých nároků na hygienu. „Události letošního roku nás velmi rychle přiměly k zaměření se na vysoké hygienické standardy. Je u nás již rutinou, že veškeré nabízené vozy ihned po vykoupení dezinfikujeme, stejně jako po každé zkušební jízdě se zákazníkem. I prodejci a všichni další zaměstnanci se s touto nutností sžili a berou to jako nezbytnou součást své práce. Pravidelně kontrolujeme jejich zdravotní stav, používají ochranné prostředky, roušky a rukavice. Je to účinný způsob, jak ochránit naše zákazníky i zaměstnance,“ uvedla Karolína Topolová, generální ředitelka skupiny AURES Holdings, provozovatele sítě autocenter AAA AUTO. „Stejně jako na jaře, i nyní navíc na vozy poskytujeme vysoké slevy,“ dodává Topolová.
Pro dezinfekci vozů AAA AUTO nakoupilo nové technologie a zpřísnilo dezinfekční procesy tak, aby auta byla zcela bezpečná. Proces čištění vozů byl vždy v AAA AUTO na vysoké úrovni, nyní byl ještě posílen specificky o úkony posilující dezinfekční účinky. Mezi ně patří dezinfekce všech povrchů, volantu, řadicí páky, klíčů, madel či klik nejmodernějšími technologiemi. Video o těchto postupech je možno zhlédnout na YouTube kanálu AAA AUTO zde.
Podle Karolíny Topolové zájem zákazníků o nákup ojetých vozů neklesl tak nízko, jak by se dalo očekávat, protože druhá vlna koronaviru přišla přesně doprostřed nejsilnější sezony, kterou podzim je. „Lidé vědí, že individuální cestování vlastním vozem namísto veřejné dopravy je v době různých epidemií jedním z nejúčinnějších opatření, která pomáhají se nákaze vyhnout,“ dodala. Nákup vozu online je velice jednoduchý. Zákazník si vybere vůz na stránkách www.aaaauto.cz a online si ho zarezervuje. Na call centru se na zelené lince 800 110 800 následně domluví na dovozu auta domů či tam, kam se mu to nejvíce hodí. Vydezinfikovaný vůz přiveze prodejce, který dodržuje všechny hygienické zásady, striktně kontrolované společností. Pokud je zákazník s vozem spokojen, domluví se na dalších detailech a podpisu smlouvy s prodejcem. Zákazníci si i při nákupu online mohou pořídit vůz i na splátky a zároveň si zajistit i havarijní pojištění a povinné ručení. Vybírat aktuálně mohou z nabídky téměř 8000 aut. Nejpopulárnějšími vozy jsou tradičně Škoda Octavia a Fabia, VW Passat, Ford Focus či značky Hyundai a KIA. Stoupá také obliba rodinných a SUV vozů, kterými lidé vyrážejí na dovolené po tuzemsku v době omezení zahraničních leteckých zájezdů.
něco ta korona má do sebe, minulý týden mi dovezli auto před byt, vyzkoušel jsem ho a ikdyž nevyhovovalo, dovezli jiné na zkoušku, za mě super nabídka