Výpadek zákaznické podpory T-Mobile potrvá do středy. Hovory i data u operátora fungují

Aktualizováno -
30. června 2020
21:17
Autor: ČTK - 
30. června 2020
14:45

Operátor T-Mobile má dnes od rána výpadek interních systémů. Nejsou dostupné například webové stránky se samoobsluhou Můj T-Mobile, mobilní aplikace Můj T-Mobile a zákaznické systémy v prodejnách. Hovory, SMS a data fungují bez omezení. ČTK to řekl Jiří Janeček z tiskového oddělení. Firma večer uvedla, že problémy potrvají až do středy.

„V současné době evidujeme výpadek interních aplikací T-Mobile, jenž byl způsobem pádem diskového pole. Výpadek postihl všechny obslužné kanály operátora, včetně samoobslužných. Na odstranění závady se intenzivně pracuje, plné obnovení provozu očekáváme do 15:00,“ řekl Janeček ČTK.

Obnovení do odpoledních hodin se ovšem nekonalo. Firma kolem 9. hodiny večer prostřednictvím sociální sítě oznámila, že problém je širší a jeho oprava potvrdá do středy.

„Chápeme, že vás touhle zprávou nepotěšíme, situace s interními systémy je ale bohužel komplikovanější, než to v průběhu dne vypadalo. Kolegové proto budou muset na opravách pokračovat přes celou noc i během středečního dne. Stále pak platí, že běžné telekomunikační služby ve většině případů normálně fungují,“ napsal operátor.

T-Mobile Czech Republic je s 6,3 milionu mobilních zákazníků jedničkou na českém trhu. Operátor je členem mezinárodní telekomunikační skupiny Deutsche Telekom.

Video Expert o výmluvě operátorů: Kolaps se nekonal, neomezená data za koronaviru fungovala. - Blesk TV

Buďte první, kdo se k tématu vyjádří.

Zobrazit celou diskusi
Další videa
Články odjinud