Čtvrtek 28. března 2024
Svátek slaví Soňa, zítra je Velký pátek / Taťána
Oblačno, déšť 14°C

Černoch za korunu, černý kořen i černá sluší všem. Leták Lidlu brání další firmy

Autor: ula - 
4. ledna 2017
18:50

Obchodní řetězec Lidl v aktuálním letáku láká na nákup mikin a další pánské módy modelem tmavé pleti. U některých zákazníků a diskutérů na sociálních sítích tím vyvolal vlnu nevole. Ale spustil také příliv solidarity lidí, kteří odmítají projevy rasismu. Leták i reakce Lidlu zaplavily internet a sociální sítě a na to okamžitě reagovaly i další firmy.

Například internetový prodejce Alza.cz reagoval kampaní „Černoch za korunu“, kde nabízí digitální album hitů zpěváka Karla Černocha.

Internetový obchod s potravinami Rohlík.cz se vymezil proti rasismu nabídkou černého kořene za milion.

Podporu Lidlu vyjádřil i prodejce MT nábytek sloganem: „Černý sporťák, černé oblečení, černý humor. To vše milujeme. Proč máme některé věci rádi v černé a jiné ne?“ Zároveň prodejce dodal: „Stojíme za obchodním řetězcem Lidl, který aktuálně čelí návalu rasismu kvůli svému letáku.“

Černá sluší všem, hlásá obchod s nábytkem. Černá sluší všem, hlásá obchod s nábytkem. | MT nábytek