Zájem o zpravodajství roste, Blesk Zprávy 24 četlo přes milion lidí
Během prvního měsíce ostrého provozu nového zpravodajství na Blesk.cz dosáhla sekce Blesk Zprávy 24 více než milionu reálných uživatelů. Nová redakce s dvanácti novináři v prvním měsíci spustila i řadu multimediálních projektů.
„Těší nás, že návštěvnost Blesk Zprávy 24 hodin hned během prvního měsíce od ostrého startu projektu přesáhla hranici 1 milion reálných uživatelů. Je to důkaz, jak velký potenciál zpravodajství na webu Blesk.cz má a že čtenáři o naše zprávy stojí. Zároveň jsme stále na začátku projektu, před námi jsou mnohem vyšší cíle,“ uvedl šéfredaktor deníku Blesk Radek Lain.
On-line redakci deníku Blesk posílili před časem zkušení novináři, redakci obsahově řídí trojice editorů Jan Kálal, Klára Brunclíková a Veronika Šmídová. Tým politických reportérů posílil o Václava Langa, který do Blesku přišel z vydavatelství Borgis, a Zuzanu Štíchovou z Novy.
Podle měření NetMonitor – SPIR – Gemius & Mediaresearch vzrostla v září návštěvnost oproti srpnu o 11 % na 1 033 000 reálných uživatelů (RU) na PC. V porovnání se zářím 2014 je to nárůst o 38 procent.
Redakce se zaměřuje na domácí zprávy, politiku, svět a pražské zpravodajství, jehož hlavní tváří se stal reportér Matěj Smlsal se svým multimediálním pořadem Selfie z Prahy.
V září také Blesk Zprávy 24 začaly s novým pravidelným pořadem Ptám se, pane premiére. Jde o půlhodinový rozhovor Kláry Brunclíkové s předsedou vlády Bohuslavem Sobotkou. Redakce jej vysílá živě z integrovaného newsroomu v pražských Holešovicích.
Každý čtvrtek vychází také Domácí ekonomka, ekonomicko-spotřebitelský speciál věnovaný domácím financím. Připravuje ho redaktorka Andrea Ulagová.
Buďte první, kdo se k tématu vyjádří.