Rozjel se už sedmý ročník anticen Sexistické prasátečko. Mezi nominovanými je třeba upoutávka na utkání v americkém fotbalu, reklama na Savo nebo zvládnutí všech pozic při práci. Soutěž zahrnuje billboardy, reklamy tištěné, internetové a televizní. Záměrem je upozornění na to, že jejich reklamy mohou někoho urážet, což si řada firem často vůbec neuvědomuje.
Vyprsené třicítky i vyšpulená prdelka. Reklamy na pranýři kvůli sexu
1.Pomstychtivé ženy v reklamě na Savo
U reklam se často hodnotí hlavně humor. U téhle už asi tvůrci přece jen sáhli kousek vedle. Žena je tady vyobrazená jako pomstychtivá zednice, která svému muži na záchodě připravila nemilé překvapení. Snížila mu tam totiž strop tak, aby si musel sednout.
2.Všechny polohy i v práci
Obchod s elektronikou vsadil na poněkud vyzývavější tah k prodání svého zboží v akci. Dvojsmyslný slogan a atraktivní vyobrazení ženy nechává naplno rozjet fantazii. Žena je tak ve sloganu postavena do role sexuálního objektu a modelka tam je proto, aby upoutala vaši pozornost.3.Taky chceš mít takovou?
4.U nás se má dobře každá kráva
Muž vezme ženu na dobrou večeři. Jenže ona mluví a mluví a mluví. Tak z takového rande si nejspíš vzal mustr tvůrce reklamy na restauraci Máneska. Ženu je zde vykreslená jako upovídaná a povrchní. Vše dovršuje všeříkající slogan: „U nás se líbí každé krávě.“
5.ODS a sexy logo
6.O víkendu přijdou třicítky
7.Upoutávka na zápas tak trošku jinak
Na kombinaci žen při práci a sportu vsadili i tvůrci upoutávky na zápas amerického fotbalu. Dívky zde mají jen dvě funkce. Jsou prý sexuálními objekty, a k tomu hráčům vymydlí auto. Proč to dělají? Tak na tohle rozluštění si musíte počkat až na konec videa.