Řekli mi, že jim rohlík s myší mám ukázat. Co na to inspekce?
Že člověk najde v potravinách občas něco, co tam nepatří, se prostě stává. Takoví hlodavci v pečivu jsou nicméně dost šokující zážitek.Něco takového se ve středu stalo i ženě z Prahy - rohlík s myší ovšem jedl její osmiletý syn. A co na to prodejce?
Představte si situaci – našli jste například ve sklenici s okurkami zavařeného hlodavce. V horším případě na to přijdete, až když jsou okurky snědené.
Stejným šokem prošla žena z Prahy, která si ve středu v pražském Albertu na Harfě koupila rohlík a málem omdlela, když našla uvnitř zřejmě rozemletou a upečenou myš. Její malý syn navíc kus rohlíku snědl!
Ženu ovšem víc urazilo jednání zaměstnanců i mluvčí firmy Ahold, která provozuje prodejnu, ve které žena rohlík zakoupila. Nelíbilo se jí, že rohlík musí přinést na prodejnu k reklamaci. A co na to Potravinářská komora?
Až vás přejde chuť vydrbat si jazyk kartáčem, je prvním doporučovanm krokem zavolat do obchodu, kde jste inkriminovanou potravinu zakoupili.
S velkou pravděpodobností vás požádají, abyste výrobek přinesli na jejich pobočku (i s účtenkou), jak tomu bývá u jakékoliv reklamace. Poté vám budou vráceny peníze.
„Doporučujeme ještě zavolat Státní zemědělskou a potravinářskou inspekci,“ řekla Blesk.cz Dana Večeřová z Potravinářské komory. „Ti celou věc prověří, ať už s prodejnou, nebo pak přímo s výrobcem,“ dodala. Doplnila ještě, že i inspekce by měla dostat nějaký důkaz – pokud tedy nechcete poškozenou potravinu odnést do obchodu, můžete ji předat jim.
Máte podobnou zkušenost? Našli jste hnus v pečivu, jogurtech nebo v salámu? Napište nám do redakce na tip@blesk.cz
No co co ,za korunu pade - Mouse Dog , akorát byl studenej.