Dnes podáte, zítra rozbijeme! Balíky na videu létají vzduchem jako vlaštovky
Chová se ke svým zákazníkům a svěřeným cennostem bez kapky zodpovědnosti! Na drsném videu je vidět, jak pošťák České pošty zachází s balíky, které má v pořádku a včas doručit do správných rukou. Namísto toho dodá roztrhané krabice a rozmlácené zboží!
Jak Česká pošta dodává zboží klientům v Praze 9? To budete koukat a neuvěříte vlastním očím. „V 9:41 mi volal přímo dotyčný doručovatel, že mi za hodinu přiveze zásilku, v 10:26 volal, že je před barákem. Sešel jsem dolů a byl svědkem asi pětiminutového přehrabování dodávky. Poté řekl, že na mě nemá celý den a ať si zásilku vyzvednu na poště,“ řekl Blesk.cz čtenář, který je zároveň autorem šokujícího videa.
To se mu ale nelíbilo, protože si její dodání zaplatil. Jakmile odmítl a požádal pošťáka, aby zásilku našel, začalo se dít něco, čeho by nechtěl být svědkem žádný zákazník. „Na to konto si pro sebe prohodil pár slov a začal razantněji přehazovat balíky v dodávce, to už jsem zapnul nahrávání a zbytek je vidět,“ uvedl čtenář.
A balíky začaly doslova létat vzduchem. Nejdřív v samotné dodávce pošťák začal přehazovat balíky, které tam měl bez ladu a skladu, později je začal vyhazovat z dodávky přímo na zem. Asi jako když si krteček hloubí tunel pod zemí. Ovšem s tím rozdílem, že krtkovy krtiny nenapáchají tolik škody!
Hodinky, které si čtenář Blesk.cz objednal z internetového obchodu, sice dorazily v pořádku, teď ale trne hrůzou. „Jsem zvědav, co mě čeká příště, kolem Vánoc jsem toho na eBay (zahraniční eshop – pozn. red.) pořídil dost,“ doplnil.
A co na to Česká pošta? "V současné době zjišťujeme, zda se nejedná o podvrh. Pokud je video pravdivé, jedná se o neobhajitelné pochybení jednotlivce, se kterým zahájíme šetření. Pokud se potvrdí jeho pochybení, pak vyvodíme personální důsledky," nechal se slyšet mluvčí České pošty Matyáš Vitík s tím, že se jedná o jedinělý případ, který se rozhodně neměl stát.
MÁTE PODOBNOU ZKUŠENOST S ČESKOU POŠTOU? ČI SNAD DOKONCE POZNÁVÁTE POŠŤÁKA Z VIDEA NEBO ZBOŽÍ, KTERÉ VÁM DORUČIL? BYLO V POŘÁDKU, NEBO POŠKOZENÉ? PODĚLTE SE SE SVÝMI ZKUŠENOSTMI S DALŠÍMI ČTENÁŘI BLESK.CZ. VOLEJTE NA 724 014 586 NEBO PIŠTE NA tip@blesk.cz a do předmětu napište heslo Pošta.
jardo já se ti divím,proč používáš stále čp když sní máš takové zkušenosti?ale ty by jsi pak neměl o čem psát viď? nech už toho jsi trapnej