Albert zavedl telefon pro stížnosti: Zákazníci bonzáckou linku nechtějí!

Autor: tbc - 
3. května 2014
06:30

Reportáž Blesku o bonzáckém telefonu, na který mohou zákazníci prodejen Albert hlásit, když nejsou spokojeni s rychlostí obsluhy u pokladen, se setkala s velkým ohlasem.

Jan Šimek (27), čerstvý absolvent Univerzity HK: „U pokladny se to zlepšilo, takže do těch dvou minut bývám obsloužen, a kdyby to trvalo déle, asi bych si nestěžoval.“

Kristýna Tvrdá (28), provozní, Louny: „Ne vždy to bylo do dvou minut. Je to ale pochopitelné, záleží přece na velikosti nákupu. Rozhodně bych pokladní neudala.“

Honza Žanek Hlaváček (51), učitel IT, Brno: „V Albertu nakupuji často. Pokladní bych však nikdy kvůli délce markování neudal! Rád si totiž s některými pokecám v hantecu.“

Monika Procházková, (27), asistentka, Písek: „Pokud by to třeba při velkém nákupu trvalo déle než pár minut, rozhodně bych to nehlásila. Mám pro jejich práci pochopení.“

Stanislava Váltová (62), důchodkyně, Sadov: „Je pravda, že se tu leckdy čeká déle než dvě minuty. Zvlášť když jsou akce. Ale nevadí mi to. Proto bych ani pokladní neudala.“

Petra Klimentová (25), servírka, Praha: „Vždy, když je více lidí, otevírají další pokladnu. Přijde mi to jako šikana, volat, že mi do dvou minut nenamarkovali celý nákup.“

Marie Jovanova (29), administrativní síla, Praha: „Myslím si, že je to dobrý nápad, aby byli lidé spokojení. Když chodí lidé z práce, kolem 5. – 6. hodiny, je tu plno a trvá to dlouho.“

Marsel ( 23. května 2019 06:50 )

Albert Modřice-katastrofa plno pokladen a jedou 2 a hlásí že nákup do 5kusů obslouží na info...Měla jsem jen 1 lopatku a šla zjistit cenu na info a říkám -zda mohu i zaplatit-prodavačka kroutila očima a neee pokladny funguji tak 15 min s 1 věcí čekám.Nemluvím o zápachu z ryb a wc a jako zboží bez cen...ČOI by asi spokojená nebyla.

ad-ga ( 4. května 2014 07:38 )

Máte pravdu. Když je tak chytrá a šikovná ,ať si sama vyzkouší pracovat v pokladně a hlavně rukama. Dneska chce každý studovat a normální práce pro ně je tabu. Vedení by chtělo jen buzerovat. Kam jsme to dopracovali, že si nikdo nikoho neváží.

bibs_7 ( 3. května 2014 10:11 )

A nielen o to - ale hlavne o to, aby aj VÀS PERSONÀL mal dovod na spokojnost, boli mu vytvorené normálne podmienky na prácu ( = AJ otvorenie DOSTATOCNÈHO poctu kás) a bol konecne za prácu aj férovo zaplatený!

budybad ( 3. května 2014 10:01 )

Oprava,, vymyslel

budybad ( 3. května 2014 10:00 )

Jsem pro linku stiznosti na prodejne ale zasadne jsem proti limitum. Ty pokladni maji delat v nervach a ve strachu ze si nekdo bude stezovat? Maji zodpovednost za penize a krome toho mizerny plat. Uz to staci na to aby byl clovek nervozni.Je to celodenni stress ktery ji ubira na pozornosti a taky na zdravi.Ktery debil tohle bymyslel, nemuze byt z obchodnicke branze.

Zobrazit celou diskusi