Albert zavedl telefon pro stížnosti: Zákazníci bonzáckou linku nechtějí!
Reportáž Blesku o bonzáckém telefonu, na který mohou zákazníci prodejen Albert hlásit, když nejsou spokojeni s rychlostí obsluhy u pokladen, se setkala s velkým ohlasem.
Jan Šimek (27), čerstvý absolvent Univerzity HK: „U pokladny se to zlepšilo, takže do těch dvou minut bývám obsloužen, a kdyby to trvalo déle, asi bych si nestěžoval.“
Kristýna Tvrdá (28), provozní, Louny: „Ne vždy to bylo do dvou minut. Je to ale pochopitelné, záleží přece na velikosti nákupu. Rozhodně bych pokladní neudala.“
Honza Žanek Hlaváček (51), učitel IT, Brno: „V Albertu nakupuji často. Pokladní bych však nikdy kvůli délce markování neudal! Rád si totiž s některými pokecám v hantecu.“
Monika Procházková, (27), asistentka, Písek: „Pokud by to třeba při velkém nákupu trvalo déle než pár minut, rozhodně bych to nehlásila. Mám pro jejich práci pochopení.“
Stanislava Váltová (62), důchodkyně, Sadov: „Je pravda, že se tu leckdy čeká déle než dvě minuty. Zvlášť když jsou akce. Ale nevadí mi to. Proto bych ani pokladní neudala.“
Petra Klimentová (25), servírka, Praha: „Vždy, když je více lidí, otevírají další pokladnu. Přijde mi to jako šikana, volat, že mi do dvou minut nenamarkovali celý nákup.“
Marie Jovanova (29), administrativní síla, Praha: „Myslím si, že je to dobrý nápad, aby byli lidé spokojení. Když chodí lidé z práce, kolem 5. – 6. hodiny, je tu plno a trvá to dlouho.“
Albert Modřice-katastrofa plno pokladen a jedou 2 a hlásí že nákup do 5kusů obslouží na info...Měla jsem jen 1 lopatku a šla zjistit cenu na info a říkám -zda mohu i zaplatit-prodavačka kroutila očima a neee pokladny funguji tak 15 min s 1 věcí čekám.Nemluvím o zápachu z ryb a wc a jako zboží bez cen...ČOI by asi spokojená nebyla.