Doktoři se školili ve vydírání: Za 3,5 milionu

Doktoři přitvrdili: Už od pondělí prý začnou podávat výpovědi z nemocnic. Na vydírání jsou školeni odborníky. Aby dokázali veřejnosti přesvědčivě vysvětlit, jací jsou chudáci, najali si lékařští odboráři za těžké peníze mediální agenturu. Kampaň Děkujeme, odcházíme stojí podle všeho 3,5 milionu korun. Na to 'chudí' lékaři mají!
Agentura, v jejímž čele stojí někdejší televizní reportér a později třeba mluvčí Škody Mladá Boleslav Jiří Hrabovský, se spoluprací s doktory netají. O svém zapojení do kampaně informuje na vlastních internetových stránkách. „Jejím cílem je především získat podporu co největšího počtu lékařů,“ uvádí. Výsledkem je to, že podle ministra zdravotnictví Leoše Hegera je připraveno odejít z nemocnic až sedm tisíc lékařů.
Hlavní organizátor kampaně, lékař Martin Engel, vysvětlit najmutí agentury tím, že bez pomoci profesionálů se dřív nedařilo protesty 'prodat'. „Teď jsme spokojeni,“ pochválil si. Zoufalé projevy lékařů, kteří v poslední době stále častěji mluví o tom, jak za spoustu práce mají málo peněz, jsou tak do značné části dílem profesionálů z reklamy. Částku, kterou za to odboráři zaplatili, odmítl Engel říct. Podle HN ale dodaly odbory jen slogan Děkujeme, odcházíme a vytipovaly lékaře, kteří budou brázdit města a ovlivňovat kolegy i veřejnost.
Hrabovského agentura vymyslela vše ostatní: Pomalovanou sanitku, která napůl připomíná pohřební vůz, postavu doktora Exoda i scénář tříměsíční cesty po většině českých měst, ve kterých jsou nemocnice. V září udělala pro doktory také školení, jak mají před kamerami o svých platech mluvit. Školení se povedlo – leckdo nejspíš uvěřil, že stížnosti lékařů jsou spontánní, nikoliv pečlivě nacvičené
Platil to snad Blesk a jeho čtenáři? Co se staráte, z jakých úspor a na úkor čeho jiného si členové LOKu platí své členské příspěvky. Dementní, vypatlanej Blesk zase strká čumák kam nemá a chce vzbuzovat senzace, závist a zlobu tam, kde to vůbec není na místě! Cudáci, chudáci škrabálci z Blesku!