Topmodelky v luxusním prádle

Výrobci spodního prádla využívají nejkrásnější ženy světa k propagaci nových kolekcí pro jarní sezónu.
Britský trh se spodním prádlem zažívá doslova válku. Největší obchody se přetahují o zákaznice a neváhají upoutat na sebe pozornost jakýmkoliv způsobem.
V době, kdy britské ženy si v průměru kupují až tři podprsenky ročně, jim nezbývá nic jiného než v reklamní kampani využít slavné topmodelky. Sedmadvacetiletá kráska Sophie Anderton začala fotit pro výrobce luxusního spodního prádla Debenhams.
Osmadvacetiletá blonďatá sexbomba Caprice, kterou Debenhams využívá pro propagaci nové kolekce od návrhářky Janet Reger, představila jarní prádlo s motivy květin.
Další výrobce, který nemohl zůstat pozadu je Wonderbra. Prodávají 3,6 miliónu kusů podprsenek ročně. Jejich hlavním tahákem je devětadvacetiletá slovenská topmodelka Adriana Sklenaříková.
"Zákaznice se rádi opičí. Pokud vidí krásnou ženu, chtějí vypadat jako ona. Je to od výrobců dobrý tah," tvrdí reklamní agentka Emily Shamma.