MTV musí propouštět

I hudební stanice MTV se potýká s odlivem zadavatelů reklamy. Musí ji opustit každý desátý zaměstnanec.
Trvající pokles zájmu zadavatelů reklamy o televizní stanice přinutil i hudební stanici MTV k radikálnímu úspornému programu.
Hudební kanál z New Yorku, jehož klientelou jsou především mladí diváci, oznámil, že propustí dohromady 450 pracovníků. Tím bude propuštěn každý desátý zaměstnanec.
"Žijeme v těžkých časech, které síť MTV už kdysi zažila", sdělil šéf vysílání Tom Freston svým spolupracovníkům. "Kvůli malým příjmům z reklamy musíme snížit náklady a celou skupinu přebudovat." K síti MTV, která sama patří mediálnímu gigantu Viacom, náleží vedle hudebního kanálu ještě stanice VH1, TNN a Nickelodeon.
Koncern Viacom, kterému patří také CBS, filmové studio Paramount a další média, utrpěl ve třetím kvartálu ztrátu 190 miliónů dolarů. Hlavním důvodem propadu do červených čísel byl převážně také snížený příjem z reklamy.