Pro reklamu pronajímá vlastní byt!

Chcete si nějak přivydělat? Nechte se inspirovat nevšedním nápadem pana Tomáše Svobody z Prahy, který pro reklamu nabídl svůj byt!
Nemáte prachy? Tak zkuste zbohatnout na pronájmu reklamní plochy. Pokud si myslíte, že nemáte co nabídnout, nechte se inspirovat! Stačí nebýt bezdomovcem a pro reklamu nabídnout svůj byt! "Nabízím pronájem místa pro reklamu ve vlastním bytě. Cílová skupina: dvě dospělé osoby (30 let, VŠ vzdělání), osoba nedospělá (předpoklad červen 2005)." Takové nabídky rozeslal firmám Tomáš Svoboda z Prahy. A vydělat se opravdu dá! Zájemci se prý hrnou... O svém nápadu nechce Svoboda moc mluvit. "Odpovědi od firem přicházejí kladné i záporné," potvrdil ale. V dopise nabízí pronájem například vstupních dveří do bytu, lednice, prkénka a nádržky na WC nebo smetáku! A kolik si počítá? Jednu korunu za centimetr čtvereční a rok. Třeba na zmiňovaném smetáku lze vydělat za rok 150 korun! Podle prezidenta Asociace českých reklamních agentur Pavla Brabce může být reklama účinná pouze tehdy, když dokáže oslovit masu lidí. "Je rozdíl mezi reklamou na vnadném poprsí světoznámé modelky, kterou každý zná, a reklamou, kterou vidí jen málo lidí," je skeptický Brabec.
Netradiční reklamní plochy * V Kanadě nabízejí rodiče inzertní plochu na oblečení své roční dcery. „Zastavují nás cizí lidé a chtějí se na ni podívat. Jsou tak možnými zákazníky,“ říkají. * Britka Angel Brammerová vydělává na svém poprsí. Jako reklamní plochu nabídla svá ňadra. Firmy si mohou umístit logo na její podprsenku velikosti 70G. * Američan Andrew Fisher pronajímá vlastního čelo. Poskytuje ho tomu, kdo nabídne nejvíce. Dosud dostal 39 nabídek, z nichž nejvyšší byla v přepočtu osm tisíc korun za třicet dní.
Rodina nabízí k pronájmu všechno předmět - místo - využití * vypínač osvětlení - bílá plocha - velmi často * televize - hrana obrazovky - velmi často * hrnky - vnější plocha - velmi často * pianino - plocha - příležitostně * knihy - hřbety knih - příležitostně