Brambora prý souloží s citrónem!

Šéf firmy Haribo pro Česko a Slovensko Aleš Aldo Koláček musí čelit obvinění, že na jednom z produktů se údajně kreslené postavičky oddávají sexu.
"Fuj! Že se nestydíte! Taková čuňačina! A ještě to nabízíte dětem!" Podobné telefonáty měl už opakovaně "bonbónový král", šéf firmy Haribo pro Česko a Slovensko Aleš Aldo Koláček. Volajícím lidem, kteří vesměs odmítají diskusi, se nelíbí, že na jednom z produktů prý kreslené postavičky souloží. "Zpočátku jsem to považoval za žert. Vždyť v Česku jsme přece pověstní tím, že v sex dokážeme převést skoro cokoli," vzpomínal na první stížnosti Koláček. Telefonáty se ale opakovaly. "Vyobrazený citrónek na obalu bonbónu Maoam má prý dokonce zcela zřetelnou dívčí tvář, která ve styku se zelenou postavičkou vykazuje rozkoš a slast. Dvě třešinky se údajně zase viditelně cpou do rozkroku "zeleňáka" při hromadném sexu," popisoval Koláček, co stěžovatele rozhořčilo. Záležitost mu natolik vrtala hlavou, že se s ní svěřil i při pondělní návštěvě světové centrály firmy v německém Bonnu. Tam se nedivili ani trochu. Podobné útoky již mají v Německu za sebou. Na stejné téma tam prý poukazoval dopis z jezuitské koleje v Sankt Blasienu. Při pátrání po autorovi se však nikdo nepřihlásil... "Rozhodně ale nemíníme s prodejem produktu skončit. Ve firmě jsme si však nicméně udělali mezi zaměstnanci test na téma co obrázky nejvíce připomínají. Sex napadl jen toho, kdo na něj asi zrovna myslel," doplnil Aleš Koláček. Haribo prodá v Česku a na Slovensku několik tisíc tun sladkostí. Nejznámějšího produktu - želatinových medvídků - se vyrobí denně 80 miliónů, což je množství figurek, které by třikrát obtočily zeměkouli.