Channel vybral Nicole

13. července 2003
13:36

Nicole Kidman (36) se za 250 miliónů Kč stala novou tváří světoznámého módního domu Channel.

Nyní firma zveřejnila důvody, kvůli kterým se rozhodla právě pro tuto populární hollywoodskou hvězdu. Ty nejdůležitější jsou tři. 1. Nicole má cit pro módu daný doslova v genech. Kromě toho američtí »vládci« módního světa zvolili rusovlasou Australanku za ikonu módy roku 2003. Podle jejich názoru se v ní snoubí jednoduchost a lesk, které vytvářejí její dokonalou eleganci. Styl Nicole Kidman má také vliv na módní trendy. 2. Její pleť barvy porcelánu se úžasně hodí ke kosmetické sérii Channelu a k dekorativní kosmetice, kterou firma nabízí. Nenásilně tak pokračuje v tradici, založené samotnou Coco Channel. A té se neošklivilo nic víc, než sluncem opálený obličej. 3. Jak v soukromí, tak při oficiálních příležitostech nosí Nicole již delší dobu modely právě od Channelu a používá i jejich parfémy. Naprosto dokonale tak ztělesňuje filosofii módního domu sama o sobě. A ať se slavná star pustí do čehokoliv, vždy to končí dokonalým úspěchem. Tučné sumy od kosmetických gigantů si vydělávají například: Liz Hurley (38) Nejkrásnější maminka Anglie se může usmívat. Kosmetický gigant Estée Lauder jí platí za další tři roky 270 miliónů Kč. Catherine Zeta-Jones (33) Obchodně nadaná Welšanka »kasíruje« jako supermodelka od kosmetického koncernu Arden 240 miliónů Kč za čtyři roky