Když jsou v Londýně slevy davy šílí !

Ilustr. foto
Ilustr. foto  (Autor: Archív)
Autor: ČTK, so, jak - 
3. dubna 2010
19:00

Nejméně deset policistů utrpělo poranění při zásahu před londýnským obchodem americké módní značky American Apparel.

Společnost vyhlásila čtyřdenní výprodej, který společně s internetovou kampaní přilákal okolo 2000 převážně ženských zájemkyň, z nichž se některé pustily do potyček se strážci zákona. Tři lidé byli zatčeni. Prodavači i policisté ve shodě uvedli, že se s ničím podobným zatím nesetkali.

Společnost American Apparel, která zřejmě nával způsobila svými výzvami na internetu, které apelovaly na nakupující, aby přišli brzy a včas se za způsobenou situaci omluvila. Paradoxní je, že díky nepokojům před obchodním domem musela být slevová akce zrušena. Takže nakonec výhodně nenakoupil nikdo.

O tom, že promyšlené marketingové tahy obchodníků nefungují jenom ve spojeném království jsme se mohli přesvědčit i u nás. Filip Remunda a Vít Klusák ve svém dokumentárním filmu Český Sen z roku 2004 ukázali, jak je možné pomocí chytře udělané kampaně přitáhnout lidi na slavnostní otevření fiktivního hypermarketu, který ve skutečnosti neexistuje.

siroky11 ( 4. dubna 2010 00:03 )

Pokud jsou zde výprodeje, tak jdou ceny horentně dolů. U nás v Kocourkově je to obráceně.U ošklivé pánské zimní bundě v hodnotě 350 Kč, se její cena nasadí na 650 Kč a potom se nabízí ve výprodeji za 350 Kč (únor Tesco). Zákazník neznalý cen, vidí slevu a koupí a prodávající si spokojeně pobrukuje! No nekup to!

Zobrazit celou diskusi