Na Jižní spojce opět stojí kolony

Dopravu na Jižní spojce ve směru od Ruzyně na dálnici D1, kterou už od začátku týdne ztěžují opravy vozovky, v pátek opět brzdí kolony osobních i nákladních aut. S velkým zpožděním ale musí řidiči počítat i v ulici 5. května.
Řekl to pracovník pražského Dopravního informačního centra (DIC).
Ráno se po okruhu překvapivě jezdilo téměř plynule, v průběhu dne ale opět začal provoz houstnout. Vpodvečer na Jižní spojce stojí několikakilometrové kolony, které jen pomalu popojíždí. Ještě větší potíže čekají na motoristy v ulici 5. května. Dlouhé kolony aut se vůbec nehýbou, z ulice je doslova parkoviště. Doprava se tu pohybuje na stupni číslo pět," řekl pracovník DIC.
Frekventovaná silnice je kvůli frézování a pokládání nového povrchu zúžená a v dopravní špičce se na ní tvoří v posledních dnech velké dopravní zácpy. V úterý odpoledne se v pravém pruhu vytvořila až pětadvacetikilometrová kolona, ve které stály hlavně kamiony, ve čtvrtek zde řidiči měli až hodinové zpoždění. Problémy jsou zejména na nájezdu na ulici 5. května.
Dopravní omezení na Jižní spojce mělo trvat až do 17. července, na čtvrtečním jednání pražského magistrátu a Technické správy komunikací (TSK) se však rozhodlo, že skončí už tuto sobotu v poledne.
Podle mluvčího TSK Tomáše Mrázka práce na této silnici působí neúnosnou dopravní situaci. Pražský magistrát proto požádal na svých webových stránkách řidiče, aby věnovali maximální pozornost řízení vozidel, protože "jakákoli byť drobná dopravní nehoda by znamenala kolaps dopravního spojení mezi Jižní spojkou a dálnicí D1".
že investor na opravy silnic si neurčí podmínky pro sliniční firmu takové, aby ona musela tak, jak je to zcela běžné v civilizované Evropě, úpravu provést v minimálním čase, to znamená, tam kde to jde, tak se pracuje nonstop 24 hod, tam kde by to v noci rušilo, tak se pracuje 16 hod denně včetně sobot a nedělí ! Ale u nás ? Většinou je to pouze jedná směna pár lidiček, kteří v sobotu a v neděli nedělají a že se my všichni týdny zbytečně masírujeme na silnici ? Nazájem !! Čím "línější" firma, tím vyšší úplatky dává těm, které firmu vybírají. A tak to dopadá tak jak to dopadá .... Vinen je investor příslušného úseku výběrem firmy.