Naštvaný Topolánek napadl fotografa

Topolánkovi zase ruply nervy! Když ve čtvrtek odcházel z jednání grémia ODS, měl potyčku s fotografem. Je jasné, že exšéf ODS potřebuje pauzu.
Při odchodu ze čtvrtečního jednání grémia neudržel Mirek Topolánek nervy na uzdě a měl konflikt s jedním z fotoreportérů. Nezůstalo jen u slovní přestřelky, ale podrážděný Topolánek bránil fyzicky fotografovi v jeho práci!
Již v průběhu tiskové konference, na které oznámil svou rezignaci na post předsedy ODS, si Topolánek stěžoval na chování médií. Novináři se prý v posledních čtyřech letech soustavně snažili o jeho "postupnou likvidaci".
Po oznámení své rezignace přišel Topolánek na tiskovou konferenci velmi rozloben a naštvaně hlásil: "Na žádné dotazy odpovídat nemíním!" Při odchodu z tiskovky se pak podle agentury Mediafax navíc dostal do potyčky s fotografem, který chtěl pořídit jeho snímek. Topolánek ho slovně napadl a současně mu bránil ve fotografování. Nakonec sídlo ODS na Praze 4 opustil. Za jeho špatnou náladou stojí jeho rezignace na post šéfa ODS - čtěte zde!
Politolog Zdeněk Zbořil se domnívá, že Topolánkovi se dlouhodobě nedaří potlačovat vlastní agresivitu. "Bylo to typické chování cukrovkáře, postupně přestával být v dobré fyzické kondici,“ řekl politolog pro server tn.cz s tím, že Topolánkova nemoc může být jednou z příčin agresivního chování.
Komentář Blesk.cz: Zdá se, že unavený a podrážděný "Topol" potřebuje opravdu hodně dlouhou dovolenou. Nejlépe někde v teple, kde s problémy odhodí také svršky a vrhne se do moře, které odplaví všechen stres. Co takhle Berlusconiho vila? Nebo Toskánsko?
Není to první útok na fotografa
Topolánek tak ve čtvrtek opět dokázal, že mu práce fotografů nesmírně vadí. Podobný incident totiž už má "CHLAP S GULEMI" na triku z roku 2008. Tehdy napadl fotografa Blesku, který se pokusil vyfotit jeho nemanželského syna Nikolase. Tehdy před budovou ODS muže s objektivem udeřil a řval: "Co to děláš, co to fotíš. Žádný novinář nemá právo ohrožovat moje děti a pokud to udělá, dopadne ještě hůř."
To, že je poslední věta uvedená jako post scriptum (po napsání; dodatek v dopise, douška; zkratka P.S.) nadsázkou a vtipem pochopil až na Vás snad každý. Opravdu nečekám, že mi bude ráno volat paní Šmuclerová, ředitelka Ringieru, zvát mě na kávu a zasypávat bankovkama. Jen pro Vaši informaci, osobní a nákladní jsou auta, práva jsou osobnostní. Jejich ochrana je legislativně daná a zaručuje například to, že pokud Vás vyfotím jak vycházíte z ordinace venerologie (pokud netušíte, použijte slovník) nebo jak Vás odvážejí na záchytku nebo dlouhým sklem jak pobíháte bez oblečení na balkóně a tyto zveřejním a patřičně okomentuju, mám problém. Prakticky se nesmí ani na ulici vyfotit člověka a foto zveřejnit pokud o tom neví (výjimkou jsou ilustrační záběry apod.). O míře svých osobnostních práv rozhoduje každý a má právo se jich domáhat (někdo je rád nafocen i na záchytce, někomu může vadit jakákoliv fotka kdy s jejím pořízením nebyl srozuměn). Proto je například u druhé fotky v článku obličej zvukaře z Novy vymaskován. K dotazu: smrk neradí "dát fotografovi přes držku", tuto větu používá u názoru jak by to řešil on, každopádně odkaz na něho byl myšlen na ochranu soukromí a popsaných práv o které se zmiňuje.