Po roce 2014, kdy se výrazně změnil postoj zdravotních pojišťoven k lázeňské léčbě a pojišťovny opět začaly do lázní posílat české klienty, se i v roce 2015 Lázním Františkovy Lázně dařilo. Podle Ciglanského se podařilo růstu tržeb dosáhnout hlavně díky samoplátcům.

"Nás za rok navštíví asi 35.000 hostů v rámci naší skupiny. Z toho půlka Češi a půlka Němci. A došlo k mírnému nárůstu hostů, větší byl nárůst v tržbách. Máme více kategorií ubytování a v těch dražších se nám podařilo více prodat než v roce předcházejícím," řekl Ciglanský.

Situace Lázní Františkovy Lázně je odlišná od lázeňských firem v Karlových Varech nebo částečně i v Mariánských Lázních, kde značnou část klientů představují hosté z Ruska a rusky mluvících zemí. Jejich úbytek tyto lázně postihl, zatímco Františkovy Lázně se zaměřením na německou a českou klientelu pokles neovlivnil.

Lázeňská společnost přes zimu nově vybavila pokoje v lázeňském hotelu Belveder a modernizovali balneoprovoz v lázeňské domě Savoy. Podle Ciglanského šlo o investice okolo pěti až sedmi milionů. Žádné zásadnější investice v letošním roce firma neplánuje.