"Ano, rozhodli jsme se ukončit činnost, nemáme žádné klienty v zahraničí a klientům proplatí plnění pojišťovna Uniqa," uvedla Jelínková.
CK, která se specializovala na okružní plavby, je v insolvenčním řízení za poslední měsíce již potřetí. Návrh na zahájení řízení podali tři bývalí klienti, kterým prý dluží celkem 178.000 korun. Peníze zaplatili za zájezd, který byl ale ze strany CK zrušen. K nim se nyní přidávají další klienti, kterým CK také dluží peníze za zrušený zájezd. Celkem tak zatím požadují zpět 270.000 korun.
Jednatelka firmy Renata Jelínková minulý týden ve vyjádření pro server idnes.cz odmítla, že by firma neměla na splácení svých závazků. Šlo podle ní o další šikanózní návrh, jehož příčinou je neoprávněný mediální negativní tlak na společnost.
Pojišťovna Uniqa dnes potvrdila, že cestovní kancelář u ní byla do 22. listopadu 2015 pojištěna pro případ svého úpadku. "V tuto chvíli nelze předjímat výsledek probíhajícího insolvenčního řízení. Proto žádáme zákazníky cestovní kanceláře, kteří zakoupili služby u této CK, aby vyčkali na výsledek řízení a na rozhodnutí insolvenčního soudu," uvedla pojišťovna.
Jakmile dojde k potvrzení úpadku CK soudem, vyzve pojišťovna všechny poškozené zákazníky, aby u ní ve lhůtě šesti měsíců od prohlášení úpadku uplatnili své oprávněné nároky.
 
   
           
           
     
     
     
     
       
       
       
       
       
					