"Ostatní projekty jsou ve fázi EIA, studií nebo investičních záměrů," uvedla mluvčí. Kolik parkovacích míst by tak v budoucnu mělo v metropoli přibýt, nedokázala říct. Podle údajů z EIA by další hlídané parkoviště s více než tisícovkou míst mohlo vzniknout na Chodově. Naopak z plánu postavit P+R na Smíchově sešlo. V posledních měsících se diskutuje zejména o chybějících parkovacích kapacitách u nově zprovozněných stanic metra A.

Praha má podle výroční zprávy TSK 16 záchytných parkovišť P+R s celkovou kapacitou přes 3000 stání. Parkoviště P+R (park + ride, tj. "zaparkuj a jeď") jsou zahrnuta do systému Pražské integrované dopravy a jsou primárně určena pro mimopražské řidiče, kteří zde zanechají svůj automobil a dále do centra Prahy jedou MHD. Nejvytíženější parkoviště jsou na metru C, třeba na Chodově nebo v Letňanech.

Cena za stání na parkovištích P+R zapojených do systému MHD činí 20 korun. Podle údajů TSK jsou parkoviště z hlediska nákladů na provoz pro město dlouhodobě ztrátová. Z ekonomické bilance vyplývá, že Praha vloni na správě stání prodělala přes 14 milionů korun.