"Proč vlastně název Pudr, chrom i elegance. Pudr symbolizuje dobu charlestonu, kdy ženy, jak ráda říkám, přestaly vyšívat a začaly tančit charlestone a řídit auta a potřebovaly i jiné kabelky. Navíc se rozvinula dekorativní kosmetika. Kabelky proto v sobě mají pudřenku nebo zrcátko. Chrom souvisí s rozvojem automobilového průmyslu a elegance to celé završuje," vysvětlila název výstavy Adolfová.

Expozici designérka rozdělila na dvě části. V první z nich je možné prohlížet vintage kabelky z vlastní sbírky Adolfové, která dohromady čítá na 80 kusů. "Na této expozici ale nejsou vystaveny úplně všechny z nich," dodala designérka. Prostor logicky člení podle období i účelu jednotlivých exponátů. Součástí je i ukázka kabelek, které designérka ručně vyrobila pro seriál První republika.

Prostor v této části dává také exkluzivním materiálům, jako je slonovina, gobelín či kůže z aligátora, plastovým kabelkám i drobným vanity case na kosmetiku, mezi kterými nechybí ani takzvané šňupátko. "Kromě tabatěrky, vizitkáře, zrcátka a pudřenky se dá spekulovat, že poslední přihrádka sloužila jako šňupátko. Navíc za první republiky se kokainu říkalo pudr, takže název výstavy má i tento přesah," řekla Adolfová.

Druhá část nabízí ukázku designérčiny současné tvorby vysokého brašnářství zasazené do funcionalistického interiéru od Michala Hagara. Součástí je i průvodce autorčiným know-how v oblasti zpracování kůží.

Řemeslu vysokého brašnářství se v současné době v Česku věnuje podle Adolfové pouze hrstka lidí. "Myslím si, že je to tím, protože tu jednak na to není žádná škola. A není tu tradice. Sice jsme ji měli za první republiky, ale s příchodem komunismu se to vytratilo," dodala designérka.

Denisa Adolfová žije střídavě v Bruselu a v Praze. Vystudovala oděvní design v Paříži. Své zkušenosti v oblasti zpracování kůží i v řemeslu maroquinerie sbírala posléze v oddělení exotických kůži pod vedením mistra ve svém oboru Jeana Louise Doleta ve slavném belgickém Delvaux. Ten je nejstarším domem s luxusními koženými doplňky na světě. "Jean Louis celý svůj život zasvětil Delvaux, byl odborníkem na exotické kůže a znal důkladně staré dobré řemeslo. On byl hlava a já ruce, je neuvěřitelné, že se to stalo právě mně," řekla Adolfová.