"Bangkok je obrovské město, nejúžasnější záběry ztracení byly natočeny tak, že jsme se opravdu ztratili. Chodili jsme uličkami, které byly úžasné, měli jsme s sebou kameru, natáčeli jsme záběry, ale byli jsme dvě hodiny ztracení v Bangkoku a nevěděli jsme, jak se dostat ven," uvedl režisér. Při bloudění také objevil úžasné lokace, na druhý den je však již nemohl znovu najít. Thajci byli podle Haltmara velmi milí a při natáčení vycházeli štábu vstříc. "Umožnili natáčení v různých lokacích, včetně letiště, měli pochopení pro Nikolase (hlavní dětský hrdina, pozn. red.)," uvedl režisér.

Film je natáčený z perspektivy malého dítěte, Nikolasovi byly v době natáčení dva roky a nemluvil. "Měli jsme scénář, který byl skvělý, nakonec jsme museli značně uhnout, nebyli jsme schopni s dítětem ve dvou letech takhle pracovat," řekl Haltmar.

Vzhledem k tomu, že dítě ve filmu nemluví a je v něm minimum dialogů, důležitou roli hraje hudba, kterou složil Andrea Morricone. "Povedla se mu hudba vícebarevná, radostná, smutná, vyjadřovala emoce, zoufalství, úzkost, ale i v úzkosti byly prvky naděje," řekl režisér. Uvedl, že původně nepočítal s tím, že by italský hudební skladatel nabídku přijal. "Zaujal ho děj a pozval mě na týden do Říma, abychom si promluvili o filmu," uvedl Haltmar, který byl přístupem Morriconeho ohromen.

Morricone dnes ve Zlíně uvedl, že spolupráce na filmu byla velmi zajímavá, silné je podle něj téma vztahu otce a syna. Ve filmu jej oslovil zejména moment, kdy se chlapec ztratí.

Film má otevřený konec, podle Haltmara se zvažuje natočení druhého dílu, ve kterém by mohl účinkovat známý světový herec, jeho jméno však režisér neprozradil.