Nejžádanější automobily jsou ve variantě hatchback, s benzinovým motorem, s manuální převodovkou a v bílé barvě, uvedla společnost.

Letos chce Mototechna dosáhnout 12.000 prodaných aut, což by představovalo překročení 51.000 prodaných aut za celou dobu fungování firmy.

Nejmladší novinkou firmy spuštěnou v tomto roce je značka Mototechna Drive, která se orientuje na pronájem nových vozů. Nabízí je za nájemné od 5000 korun měsíčně.

Značka Mototechna Classic pro prodej investičních vozů, která funguje od letošního března, prodala například Lancii Kappa pro prezidentu Václavu Havlovi, Ford Mustang ze šedesátých let, pickup Ford Ranchero z roku 1972 i několik veteránů z éry socialismu. Aktuálně nejdražším vozem v nabídce je s cenou 8,5 milionu korun Jaguar XK120 z roku 1949.

Mototechna také pro celou skupinu AAA testuje novinky z inovační laboratoře AuresLab, která svou činnost zahájila letos v lednu a zastřešuje a zavádí inovace skupiny do praxe.

Celá síť AAA Auto ročně zobchoduje přes 75.000 vozů v Česku, na Slovensku, v Polsku a v Maďarsku.