Na dalších místech mezi celostátními deníky skončily Sport (240.000), Lidové noviny (223.000), Aha! (195.000) a Hospodářské noviny (182.000). Mezi regionálními deníky byly zveřejněny údaje pouze za Deník, který měl v souhrnu 521.000 čtenářů. Mezi bezplatnými deníky mělo nejvíce čtenářů Metro (425.000), následované E15 (85.000 čtenářů na vydání).

Počet čtenářů se zvýšil nebo zůstal stejný u poloviny sledovaných celostátních deníků. Nejvíce narost počet čtenářů na vydání u Hospodářských novin o více než desetinu, u Lidových novin ( 4,7 procenta) a Práva (4,5 procenta).

Celková čtenost všech tiskových titulů na vydání dosáhla v prvním pololetí 2018 téměř 76 procent populace ve věku 12 až 79 let. Čtenost deníků a jejich příloh je více než 49 procent. Čtenost časopisů na vydání pak dosáhla téměř 66 procent.

Nejvíce vzrostla v porovnání s daty za předchozí období čtenost v žánrových skupinách časopisů o bydlení a bytové kultuře (o 13 procent), časopisů o vědě, technice, zajímavostech a cestování (osm procent). O pět procent vzrostl počet čtenářů u skupin lifestylových časopisů pro ženy a zpravodajských týdeníků.

Ze sledovaných příloh deníků vykázal nejvyšší počet čtenářů Blesk magazín TV s 1,214.000 čtenářů na vydání, což by pokles o 35.000. Následoval TV Magazín (948.000) a Magazín DNES (658.000).

Mezi časopisy o vědě, technice a cestování vládla 100+1 se 320.000 čtenáři, mezi časopisy o vaření Apetit se 184.000 čtenáři, mezi časopisy pro děti a mládež ABC se 143.000, mezi časopisy pro ženy Blesk pro ženy se 406.000 čtenářů, mezi programovými TV Max se 440.000 čtenáři, mezi časopisy životního stylu pro muže ForMen se 63.000 čtenáři, mezi časopisy životního stylu pro ženy Žena a život s 275.000 čtenáři, mezi ekonomickými časopisy Forbes se 134.000 čtenáři a mezi zpravodajskými týdeníky Reflex s 282.000 čtenáři.