V roce 2017 patřily mezi největší reklamní trhy na světě Spojené státy (197,5 miliardy USD), následované Čínou (80,4 miliardy USD) a Japonskem (43 miliard USD). Podle předpovědi Zenithu se tito tři největší mediální giganti z hlediska reklamních investic na svých příčkách udrží i v následujících letech. Své pozice si i v následujících třech letech uhájí Velká Británie, Německo, Brazílie a Jižní Korea.
Razantní změny Zenith predikuje na posledních příčkách top deseti klíčových hráčů. Francii na její aktuální osmé pozici pravděpodobně předežene Austrálie a Kanada bude na aktuální desáté pozici nahrazena nováčkem v desítce Indonésií.
Na pražském výstavišti v Letňanech dnes začal 25. ročník mezinárodního veletrhu Reklama Polygraf. Na akci mohou návštěvníci pod jednou střechou zhlédnout novinky českých a zahraničních firem z oboru polygrafie, signmakingu, reklamních a dárkových předmětů či obalových technologií. Veletrh potrvá do 31. května.