Tržby ze Skliku meziročně vzrostly o více než 20 procent, především díky rozšiřování možností partnerské sítě, dalšímu zapojování bannerové reklamy a rozšiřování prodeje reklamy formou aukcí. Obrat Skliku představuje více než 40 procent všech reklamních tržeb Seznamu.

Třetinový podíl na celkových tržbách mají příjmy z display reklamy, kam se počítají i video a mobilní reklamní formáty například na serverech Novinky.cz, Super.cz nebo Stream.cz. Zbývajících zhruba 20 procent příjmů tvoří inzerce na oborových serverech Sreality.cz, Sauto.cz, Zboží.cz a dalších a z katalogového serveru Firmy.cz.

"Naší obrovskou výhodou je, že peníze, které vyděláme, můžeme opět použít na rozvoj a inovace ve firmě. Soustředíme se nejen na rozšiřování nabídky reklamních formátů, ale i na modernizaci technologií. Neustále rozšiřujeme řady programátorů a výzkumníků, abychom mohli inovovat naše služby nejen po stránce produktové, čehož si všimne každý běžný uživatel, ale i po stránce technologické," uvedl generální ředitel firmy Pavel Zima.

Weby Seznamu měly letos v dubnu celkovou návštěvnost z PC kolem 6,6 milionu uživatelů a dalších 2,5 milionu návštěvníků z mobilů. Konkurenční Mafra měla na svých stránkách 4,8 milionu, respektive 2,2 milionu uživatelů.

Vlastníkem Seznamu je jeho zakladatel Ivo Lukačovič. Ten nedávno odkoupil zpět 30procentní podíl od fondů Tiger Holding Four a Miura International. Seznam provozuje stejnojmenný vyhledávač, mapový server Mapy.cz, zpravodajské Novinky.cz, oborové weby nebo videoportál Stream.cz.