Průzkum Radioprojekt, který se věnuje měření poslechovosti celoplošných i regionálních stanic, eviduje několik způsobů naladění rádia. Na mobilním telefonu je to možné prostřednictvím zabudovaného přijímače, což činí 14,7 procenta lidí, nebo pomocí nainstalované aplikace v 6,5 procentech případů. Méně častý je na mobilu poslech internetového streamu, což uvedlo 2,8 procenta dotázaných.
Méně využívané jsou také tablety, na nichž rozhlas poslouchá 2,4 procenta populace. Téměř vyrovnaný je poslech rádia pomocí set-top boxu (6,6 procenta) nebo v kabelové televizi (6,7 procenta).
Obliba jednotlivých způsobů poslechu se podle průzkumu u různých stanic liší. Například u tabletu je pořadí: Evropa 2, Frekvence 1, Impuls, Radiožurnál. Naopak v kabelové televizi je to Radiožurnál, Evropa 2, ČRo Dvojka, Vltava a následně Impuls.
Průzkum rovněž potvrdil, že na počítači či notebooku alespoň jednou týdně internetové rádio dlouhodobě poslouchá zhruba milion lidí. K nejposlouchanějším značkám patří Evropa 2, Impuls, Radiožurnál nebo Frekvence 1. Z regionálních to jsou Blaník, Country Rádio, Radio Beat, Fajn Radio a City.