Firma AWAS, kterou vlastní investiční fond Terra Firma, nabídla k prodeji zhruba 100 novějších letadel z celkového počtu více než 300 letadel, které vlastní. Li zvažuje koupi tohoto majetku prostřednictvím své firmy Cheung Kong. Pokud by se dohoda uskutečnila, znamenala by vstup Lia do sektoru, který v poslední době láká dlouhodobé investory, jako pojišťovny a penzijní fondy, které mají zájem o vyšší návratnost v době, kdy úrokové sazby zůstávají nízké.
Li se snaží najít pro své firmy nové investiční možnosti mimo Hongkong, kde jsou příležitosti k dalšímu růstu omezené. Letecké společnosti sice historicky nabízejí nižší návratnost, vlastnictví letadel a jejich pronájem leteckým společnostem a provozovatelům vzkvétá. U letadel je dlouhá doba dodávek a vysoké náklady předem, proto leasing dává aerolinkám možnost létat moderními letadly dříve a levněji, než by jinak bylo možné. Do leasingu letadel v poslední době investovaly čínské banky Bank of China, China Developemnt Bank či Industrial and Commercial Bank of China. Evropský výrobce letadel Airbus odhaduje, že po celém světě bude do roku 2033 potřeba 29.220 nových letadel.
AWAS má více než 100 zákazníků. Jsou mezi nimi aerolinky Qantas a Thai Airways.
Do Liova impéria nyní spadají přístavy, telekomunikační, realitní či energetické firmy. V letectví zatím firma nepůsobí. V roce 2003 se Liův syn neúspěšně pokusil koupit podíl v Air Canada.