Dobrosrdečný Michal (†47) zemřel v Komořanském tunelu: Pro jeho rodinu založili sbírku
Tragicky skončila sobotní nehoda, ke které došlo v Komořanském tunelu v Praze. Kamion narazil do příčné zdi v tunelu, uvnitř zůstali zaklínění dva lidé. Spolujezdec Michal (†47) na místě zemřel. Kamarádi vyhlásili sbírku na pomoc jeho rodině.
Rána jak z děla a poté ohromný oblak prachu. Během několika vteřin došlo v Komořanském tunelu v Praze k nehodě. Kamion podle záznamu z kamery najel nejprve na betonové svodidlo, jel po něm pár metrů a poté narazil do zdi.
V kamionu po drastickém nárazu zůstaly zaklíněny dvě osoby. Pražští hasiči ze dvou stanic dorazili rychle na místo a začali s vyprošťováním. Na místo vyjela i policie a záchranná služba včetně záchranářského vrtulníku. I přes profesionální práci ale na místě jedna osoba zemřela. Druhý muž (49) skončil s poraněním hlavy v nemocnici.
Tragédie
Nehodu nepřežil spolujezdec Michal A. (†47) ze Slovenska. Jeho kamarádi kamioňáci na něj vzpomínají na sociálních sítích. „Nemůžeme vyjádřit smutek slovy, tragicky nás opustil náš člen Michal, který byl zakladatelem Angels of the roads,“ posteskli si na facebooku.
Kolegové se rozhodli, že pomohou jeho rodině. „Momentálně uvolňujeme částku 450 eur pro rodinu na potřebné věci spojené s pohřbem,“ napsali dál. „Nechť je ti zem lehká, kolego, ať jsou tvé kilometry na nebi plné pohody, lásky a radosti,“ napsal Patrik ze skupiny truckeri.eu na facebooku.
Měl velké srdce
Na transparentním účtu se jim rychle podařilo vybrat několik desítek tisíc korun! A každým dnem přibývají další peníze.
Michal byl podle přátel člověk s velkým srdcem, bojoval za toleranci a obhajoval slabší. „Ve volném čase organizoval charitativní akce pro děti z dětských domovů. Bude nám chybět,“ napsal jeho kamarád Rado.
Sedm hodin zavřený tunel
Pražský okruh byl v místě nehody ve směru na dálnici D1 po dobu sedmi hodin uzavřen a policie dopravu odkláněla na exitu Zbraslav. V sobotu v deset hodin odpoledne byl tunel opět průjezdný.
Z bezpečnostních důvodů se projektují odstavné plochy v tunelu tak, aby byl nájezd a výjezd do zálivu plynulý, případně aby část zálivu kolmá k vozovce byla ve směru jízdy jako první, tedy aby nebylo tak jednoduché nabourat do kolmé zdi, když vozidlo vybočí.