Sotva se letadlo z Hurghady vzneslo do vzduchu, už se cestující těšili na to, až vystoupí doma v Praze. Jenže let postihly neočekávané komplikace, které způsobily více než dvouhodinové zpoždění. „Mohu potvrdit, že ranní let společnosti Smartwings z Hurghady do Prahy byl zpožděn o 2 hodiny a 16 minut,“ sdělila Blesku mluvčí Letiště Václava Havla Klára Divíšková.
Špatné zdraví
Co se stalo? „Na palubě letadla se udělalo velmi staré paní zle,“ pravila pro Blesk známá česká věštkyně Ariana Argoni, která toho času na palubě letadla Boeing seděla mezi cestujícími. „Byla úplně bílá. Nejdřív zahlásila letuška, zda je na palubě doktor, paní doktorka se ohlásila, ale asi nebyla schopná jí pomoci na palubě.“
Provozovatel záchranné stanice, kde skončili vlci z šokující výstavy: Jejich majitel mi vlezl do baráku!

V tu chvíli nebylo času nazbyt. Kapitán musel cestujícím oznámit neplánované přistání na nejbližším možném letišti. Jelikož se aeroplán nacházel nad Středozemním mořem, jako nejideálnější se jevilo letiště na řeckém ostrově Rhodos. Jen co letadlo přistálo, „už tam byla sanitka. Dva doktoři vyšli do letadla a po 10 minutách se rozhodli paní naložit na nosítka a snesli ji do sanitky. Odletěli jsme bez ní a její rodiny,“ pokračuje paní Argoni.
„Ranní let z Hurghady do Prahy byl zpožděn o 2 hodiny a 16 minut,“ sdělila Blesku mluvčí Letiště Václava Havla Klára Divíšková. O okolnostech prodlení letu, který tak trval dvakrát déle, než bývá obvyklé, promluvila taktéž mluvčí společnosti Smartwings Vladimíra Dufková.
Malířka nevšední a neohraničené fantazie. Na vernisážích vzbuzuje Klára Sedlo (29) svými akty rozpaky

„Jednalo se o charterový let z Hurghady do Prahy, při němž bylo kvůli náhlé zdravotní indispozici cestující zapotřebí divertovat (neplánovaně přistát – pozn. red.) na Rhodosu. Tam byla vyžadována asistence zdravotní služby, jíž byla cestující také předána,“ uvedla. Podle informací Blesku se mělo jednat o cestující české národnosti.
Let pak proběhl v pořádku
Krom prodlení si Ariana Argoni na nic stěžovat nemohla. „Byli k nám milí,“ adresuje svá slova směrem k posádce letadla. „Lidi na palubě neremcali, v klidu jsme čekali, kapitán nám to potom vše shrnul a omluvil se za komplikace. Lidi mu zatleskali a letěli jsme.“
Mluvčí společnosti Smartwings k tomu dodala, že „posádky letadel naší společnosti jsou na podobné situace cvičené.“ Proto nedošlo k žádným jiným komplikacím a vše se zvládlo tak, jak má.