Barrandovský most tvoří dva mosty, a to jižní, po kterém jedou auta ve směru ze Smíchova do Braníku, a severní, po kterém jezdí v opačném směru. Most z roku 1983 nebyl dosud kompletně opraven. Denně ho přejede na 140 000 aut, což z něj dělá nejvytíženější komunikaci v Praze.
V pátek večer začnou silničáři vyznačovat objízdné trasy a navážet si dopravní značení na most. V sobotu ráno zprovozní rampu u Lihovaru, kterou využijí řidiči jedoucí ze Strakonické ulice do Braníka, a budou pokračovat ve vyznačovaní dopravních opatření na mostě. Přes den v sobotu bude až do skončení prací na konci léta uzavřena nájezdová rampa ze Strakonické přímo na most.
Přípravné práce zahájila TSK letos v polovině ledna, kdy začala s výměnou například ložisek mostu nebo vybudováním přejezdů mezi pruhy. Část prací se uskutečnila také uvnitř tubusu a dělníci překládali telekomunikační kabely. Budovali i konstrukce pod severním chodníkem.
Slabá pozice Prahy vůči developerům? Nejvyšší soud: Úřady chybovaly při povolování budov u Masaryčky
Rekonstrukce Barrandovského mostu začala před třemi roky, kdy TSK opravovala spodní část a pilíře. Práce na jižní části mostu ve směru ze Smíchova do Braníku se uskutečnily loni a předloni. Opravy TSK původně naplánovala ještě na příští rok, nakonec je stihne udělat letos. V příštím roce budou silničáři dělat pouze sanační práce, které neomezí provoz.