Jako první projednali dokument o PSOE, schválili prodloužení termínu, do kdy má společnost magistrátu dodat požadované podklady. Odložení termínu kritizovali opoziční zastupitelé, kterým se nelíbilo, že společnost nebyla schopna od prosincového jednání zastupitelů materiály zaslat. Vedení města se PSOE zastalo, podle zástupců organizace kvůli vánočním svátků neměla dost času.
Metro
Následně začali jednat o tendru DPP za 86 miliard Kč na automatizaci provozu na lince metra C, nákup vlaků pro linky C a D a zajištění servisu a údržby po dobu 35 let. Jednání o tomto materiálu přerušily interpelace občanů a zastupitelů. Po návratu k diskusi opozice kritizovala zejména výši zakázky a někteří rovněž zpochybňovali, zda má metro v budoucnu jezdit bez strojvedoucího. Vedení Prahy v čele s náměstkem primátora Zdeňka Hřiba (Piráti) kritiku odmítlo. Vypsání zakázky po mnohahodinové diskusi zastupitelé nakonec schválili.
Zastupitelé také několik hodin diskutovali o tendru na druhou část stavby metra D, kterou kvůli námitkám vyloučeného sdružení firem Porr, Eurovia nebo Průmstav řeší Úřad pro ochranu hospodářské soutěže (ÚOHS). Ten nedávno nepravomocně rozhodl o zrušení výběru vítěze zakázky, kterým se stalo sdružení vedené společností Subterra. Opoziční ANO a SPD zakázku a postoj města a vedení DPP k problémům kolem zakázky kritizovaly. Zástupci DPP a města řekli, že podstatné je počkat na pravomocné rozhodnutí ÚOHS, který v minulosti u zakázek týkajících se metra D v druhé instanci vždy postup podniku podpořil.
Zejména diskusi o tendru na metro D provázela řada osobních invektiv zejména mezi Hřibem a zástupci ANO. Přeli se například o to, zda je ANO protikorupční hnutí, nebo, jak řekl Hřib, „byznysprojekt jednoho oligarchy“. Zástupci ANO zase Piráty označili v narážce na kauzu jednoho z členů strany za sexuální predátory.