Budova bude mít železobetonový skelet se třemi nadzemními podlažími a jedním částečně zapuštěným suterénem. Parkovat se bude také částečně na střeše domu. Dům má formu spirály. Střecha bude částečně kryta pergolou s truhlíky na popínavou zeleň, která zde bude takzvaně opadavá. „K přilehlému panelovému domu jsou orientovány převážně plné stěny s neopadavou popínavou zelení,“ píše se v dokumentu.
Stavbou parkovacího domu byl podmíněn souhlas se stavbou tramvajové trati v řízení EIA, který posuzuje vliv stavby na životní prostředí. Ve Vlastině ulici, kudy trať vede, byla kvůli stavbě zrušena parkovací místa. Dům bude po dohodě s místními obyvateli na konci trati u tramvajové smyčky.
Trať DPP slavnostně zprovoznil 22. října. V pravidelném provozu na ni vyjely tramvaje o den později. Trať o délce 2,3 kilometru s pěti páry zastávek vede z nynější smyčky v zastávce Divoká Šárka po Evropské a poté zahýbá do Vlastiny ulice.