„Tuto rekonstrukci jsme připravovali tak, aby se uskutečnila před rekonstrukcí Libeňského mostu a dopady na cestující v oblasti Palmovky nebyly takové," řekl náměstek Schreinherr.
Estakáda u Krejcárku je podle Schreinherra největším mostem, který má DPP ve správě. Práce zahrnují kompletní obměnu tramvajové trati včetně trakčního vedení, rekonstrukci mostu a tramvajové zastávky Krejcárek. Stavebníci přeloží optické sítě, vymění dráhové kabely a zrekonstruují osvětlení mostu.
Pár zločinců sebrala policie. V Praze loupili a kradli! Mladíkovi (20) dali nůž na krk a z bytu odnesli …

Letošní největší investiční akce na současné pražské tramvajové síti se dotkne rovněž provozu na železničních tratích, které vedou pod estakádou Krejcárek. Výluky budou podle zástupců DPP a zhotovitelských firem pouze v době montáže ochranných lávek pod mostní konstrukcí ve večerních nebo nočních hodinách. První z výluk je plánována na noc z 2. na 3. května, další pak v následujících dnech do 11. května.
Tramvajová trať mezi Ohradou a Palmovkou, která poprvé přímo spojila Libeň se Žižkovem, byla zprovozněna 22. listopadu 1990. Od té doby nebyla opravovaná a izolace mostu a jeho odvodnění tak nyní na mnoha místech už podle zástupců DPP neplní svoji funkci.
Praha bude letos rekonstruovat také jižní část Barrandovského mostu a nájezd na něj ze Strakonické ulice. Povrch komunikace budou silničáři opravovat na Hlávkově mostě, kde bude jeden jízdní pruh od začátku dubna do konce května uzavřen u tramvajové zastávky ve směru do centra. Dopravu nyní omezuje také rekonstrukce kolejí na Rašínově nábřeží v Podskalí, která začala v únoru a potrvá do 1. dubna. V případě Libeňského mostu již byl vybraný dodavatel a práce by měly začít letos. Rekonstrukci vyžaduje také Palackého most.