Vláda a ministerstva budou moci využít hlavní sál rezidence primátora, kam se vejde při takzvaném divadelním uspořádání až 140 osob. Součástí rezidence jsou salónky, a sice hudební, dámský, pánský, citrónový či Hráčský, jejichž celková kapacita čítá nejvíce 120 lidí. Využít bude možné rovněž vstupní a jídelní sály.

Staroměstská radnice může nabídnout historické prostory Brožíkova sálu a Jiříkovy síně. Dalšími reprezentačním prostorem v budově radnice je Sál architektů ve čtvrtém patře nebo Velký a Malý radniční kluby. Do zastupitelského sálu v budově magistrátu na Malostranském náměstí se vejde až 200 osob. V zázemí je prostor pro catering a další prostory pro asi 40 lidí.

Město poskytne na akce audiovizuální techniku, která bude s výjimkou zastupitelského sálu poskytnuta v rámci bezplatné výpůjčky prostor. Za techniku v sále zaplatí pořadatel 1000 Kč za hodinu za audio a stejnou částku za vizuální techniku. „Jakékoliv nadstandardní požadavky v rámci audiovizuální techniky již budou zpoplatněny na základě tržního mechanismu,“ píše se v materiálu.

Přestože je samotná zápůjčka prostor bezúplatná, nefinanční protihodnotou bude zejména převzetí záštity nad konkrétní akcí některým z pražských radních, kteří např. přednesou slavnostní zahájení, úvodní slovo nebo slavnostní přípitek. Na akcích budou rozdávány upomínkové a propagační předměty Prahy.

Fotogalerie
7 fotografií