Radnice městské části diskutuje o budoucnosti Buštěhradské dráhy poměrně dlouho. Trať se totiž táhne celým jejím územím a ovlivní tisíce místních. Nejvhodnějším stavebním řešením by byla tzv. Zelená radiála, kdy by se koleje schovaly pod zem. Toto řešení pochvaloval 22. srpna v dopise i premiér Andrej Babiš (ANO): „Vítám, že Městská část Praha 6 přišla s návrhem využít tyto pozemky na výstavbu tzv. Zelené radiály,“ napsal.
Obří vrták poškodil tubus metra A, na dvě a půl hodiny zastavil provoz. Policie zahájila trestní řízení

Cyklostezka a zeleň
„Zcela zásadní podmínkou ze strany veřejnosti je absolutní nezastavitelnost předmětné lokality, která se uvolní po současné železniční dráze, při realizaci tunelové varianty modernizace úseku trati Dejvice – Veleslavín,“ říká Šrámek. Městská část kvůli tomu vedla i první participační proces, ve kterém občané navrhovali, co s prázdnými pozemky dělat. Vyrůst by tu mohla cyklostezka, zasadit nová zeleň nebo postavit dětská hřiště. Podle místostarostky Prahy 6 Evy Smutné (TOP 09) by varianta Zelené radiály přinesla Praze 6 téměř pět hektarů pozemků. V současnosti běží změna územního plánu, během níž se připravuje dokumentace pro územní řízení.