„Pětka byla vždycky v řadě úseků doplňková linka, takže se u ní při změnách dostalo jako na první, protože s těmi ostatními se třeba hýbat nedalo,“ vysvětlil v pořadu Selfie z Prahy Filip Drápal, mluvčí firmy ROPID, která v metropoli organizuje dopravu.

Zatímco tedy v roce 1993 jezdila pětka z Kobylis do Hloubětína, v roce 1998 končila místo v Hloubětíně na Olšanských hřbitovech. Od roku 2003 jezdila z Olšanských hřbitovů na Výstaviště. Další změna přišla v roce 2012 – tentokrát vedla trasa z Divoké Šárky na Černokosteleckou, o rok později už z Podbaby do Ústředních dílen DP. A od konce srpna začne jezdit do Ústředních dílen DP z Barrandova.

Na které linky nemohli plánovači tras za žádnou cenu sáhnout, protože by jim to lidé neodpustili? Podívejte se na pořad Selfie z Prahy:

Video
Video se připravuje ...

Filmaři ničí Prahu: Smazali chrám, zatopili Staromák! A aplikace vám vymyslí nejhezčí cestu domů Matěj Smlsal, Matěj Šrám, David Vaníček