Skončí tak nejcitelnější část rekonstrukce trati, která výrazně poznamenala dopravu v centru Radotína. Staré, nevyhovující kamenné zdi s železnou konstrukcí mostu nahradila monolitická konstrukce se zabudovanými ocelovými nosníky. Šíře prostoru pod mostem se zvětšila z původních 15 na 17,9 metru, rozšířily se i jízdní pruhy pro automobily na 3,5 metru pro každý směr. Pěší budou mít k dispozici chodník široký dva metry.
Zlepšení provozu
Další aktuální změnou je přidání druhé provizorní měnírny, která by měla zkvalitnit napájení trakční soustavy v pražském železničním uzlu, především pak na příměstské trati z Prahy do Berouna.
Zlepšit se má také samotný provoz na železniční trati. Na novém mostě vznikly tři koleje, dvě pro provoz vlaků z Prahy do Berouna, třetí bude sloužit pro cesty do blízké cementárny. To by mělo přispět k větší propustnosti tratě. Vlaky však začnou nový most plně využívat až v březnu příštího roku, kdy budou hotovy zásypy mostní konstrukce, protihlukové stěny a napojení nových kolejí, uvedla Správa železnic.
Řidiči kvůli rekonstrukci dosud jezdili po objízdných trasách, jinou trasu muselo jezdit i několik autobusových linek. Od středy by se tak vše mělo vrátit do dřívějšího stavu.Říční proud Berounky v Radotíně Jiří Marek