Modernizace se týká například běžného i nouzového osvětlení veřejných a služebních prostor, rozvaděčů, napájení informačního systému a reklamních panelů nebo řídicího systému osvětlení. „V rámci stavebních úprav se ve veřejné části počítá s výměnou podhledů, opravou obkladů stěn, dlažeb a výstupů,“ uvedla mluvčí Dopravního podniku (DPP) Aneta Řehková. Měnit se bude hydroizolační souvrství nad nástupištěm a oprava čeká opěrnou stěnu u příjezdové komunikace pro zásobování.

Při opravě vznikne bezbariérový přístup, který bude tvořen kaskádou osobních výtahů. Výtah z vestibulu bude zakomponován do pevného schodiště na nástupiště, podobně jako je tomu u stanic metra Chodov a Roztyly. Druhý výtah povede z vestibulu k autobusovým zastávkám. Do obou se vejdou dva kočárky. Na autobusovém nástupišti budou nové koše a lavičky a DPP vyčistí a vymění prasklá skla včetně obkladů. Opraveny budou i takzvané akustické majáčky, které pomáhají s orientací nevidomým a slabozrakým.

DPP provozuje na třech linkách metra 61 stanic. Roční provoz metra vyjde na několik miliard korun. Podnik je největší městskou firmou a zaměstnává téměř 11 000 lidí. Praha dotuje DPP více než 13 miliardami korun ročně.