V místě se bude mimoúrovňově křížit železniční trať s vozovkou. „Podobné vedení silnice nad tratí v Plzeňském kraji nikde není,“ uvedl Václav Šťastný ze Správy železniční dopravní cesty.

Přeložka začíná kruhovým objezdem u bývalé sokolovny. Ke dvěma pruhům možná v budoucnu další dva přibudou. Hlavním plusem ale bude, že řidiči už nebudou muset zdolávat léta kritizovaný a nebezpečný železniční přejezd.

V průběhu července se pak otevře i přeložka části železniční trati s novou bezbariérovou zastávkou Plzeň-Skvrňany. Díky přeložce bude také možné elektrifikovat hlavní trať z Plzně do Mnichova. Po opravě zastaralého skvrňanského úseku tudy budou moci vlaky jezdit až 100 kilometrovou rychlostí.

VIDEO: Italští pyrotechnici odstřelili dva zbývající pilíře Morandiho mostu v Janově.

Fotogalerie
9 fotografií