Most byl doslova ostudou. Byl v tak špatném stavu, že na něj musel být v listopadu 2018 položen ještě jeden most. Projet se přes něj dalo rychlostí maximálně 20 km/hod. Kdo jel víc, čekala ho tučná pokuta.

Nyní most starý přibližně 40 let a dlouhý 108 metrů odstraňuje největší autojeřáb v ČR s nosností 700 tun. „Nový most bude stát 350 milionů korun,“ uvedla Nina Ledvinová z Ředitelství silnic a dálnic.

Video
Video se připravuje ...

Silničáři rozebírají most přes Novomlýnskou nádrž. Hynek Zdeněk, blesk.cz

Uzavření mostu významně komplikuje dopravu řidičům. Musí totiž na trase mezi Pasohlávkami a Pernou na dlouhou objízdnou trasu. Silnice I/52 se má postupně měnit v dálnici. V Rakousku je dovedena až k hranicím, v ČR stavbu blokují ekologové.

Fotogalerie
5 fotografií

Ještě donedávna jezdili řidiči přes Novomlýnské nádrže po provizorním mostě, který byl umístěn na stávajícím mostě. Rychlost byla omezena na 20 km/hod.