Blesk otestoval rychlost českých zákazníků, když se objeví výhodná nabídka. Litr mléka zlevněného ze 16,90 korun na příjemných 8,90 šlo doslova na dračku.

Mléko se slevou 47 procent z původní ceny nabídl zákazníkům nově otevřený hypermarket Albert ve Vídeňské ulici v Brně. Sedm set dvacet krabic zmizelo z palety za třicet tři minuty.

„Během jednoho dne se prodalo celkem 13 973 krabic mléka,“ uvedla mluvčí společnosti Ahold Dagmar Krausová. Zdaleka si pro ně nepřišli jen senioři, o nichž se všeobecně soudí, že slevy vyhledávají. Ve skutečnosti akční zboží láká všechny věkové skupiny.

Na akce rádi počkáme

  • 92 % Čechů připouští, že akce v obchodech cíleně vyhledává.
  • 28 % zákazníků má listování letáky a nákupy ve slevě za svoji zálibu.
  • 51 % lidí se domnívá, že zboží za běžnou cenu je předražené, a na slevy si rádi počkají.
  • 20 % zákazníků tvrdí, že některé typy zboží si může dovolit jen díky akčním nabídkám.

Podívejte se na video:

Video
délka: 00:40.72

Časosběr mléko redakce Blesk TV

Fotogalerie
9 fotografií