„Zájem zákazníků už při otevření první prodejny výrazně předčil naše očekávání. I přes důkladnou přípravu jsme museli v prvních dnech operativně posílit zásobování,“ říká Petr Juliš, generální ředitel společnosti Woolworth pro Českou republiku a Slovensko.

„Zákazníky do obchodů láká přehledný koncept, široký sortiment a dostupné ceny. V Bratislavě jsme otevřeli zatím největší prodejnu s rozlohou 1 111 m². V Německu dosahují prodejní plochy klidně i 2 000 m². Velikost je pro nás klíčová - právě široká nabídka až 15 000 produktů tvoří sílu značky Woolworth. Zákazníci u nás najdou vše pod jednou střechou, a to je naše největší konkurenční výhoda.“

Koncept Woolworthu založený výhradně na kamenných prodejnách. „Chceme být jak městským obchodem, tak být blízko zákazníkům i v menších městech a v regionech s populací kolem 12 000 obyvatel. Chceme, aby zákazníci vnímali Woolworth jako prodejnu ve své blízkosti, kde pohodlně nakoupí vše, co potřebují – a rádi se k nám vraceli,“ dodává Juliš

„Zájem zákazníků nás velmi potěšil. Tempo expanze nyní zrychlujeme a zároveň pracujeme na tom, aby naše produkty byly pro zákazníky ještě dostupnější. V nejbližší době se zaměříme na větší města, jako jsou Hradec Králové, České Budějovice a Plzeň.“

Značka s historií a moderním přístupem

Moderní sítí obchodů s více než 900 pobočkami v Německu, Rakousku, Polsku, České republice a na Slovensku, společnost navazuje na více než 140 let trvající tradici dostupného nakupování. S příchodem podzimní sezóny se sortiment přirozeně proměňuje a větší prostor dostává sezónní zboží, které tvoří významnou část obratu. Až překvapivě velký zájem je o textil.

„Vnímáme vysokou poptávku po dámském oblečení - aktuálně je největší zájem o zimní bundy, kabáty a obuv. Zákaznice k nám také často chodí pro spodní prádlo a ponožky. Na tuto poptávku budeme reagovat 10% slevou, a to nejen na textil, ale na veškeré zboží. Akce potrvá do konce roku na všech prodejnách,“ prozrazuje.

Autor: Woolworth

Široká nabídka, vlastní značky a kontrolovaná kvalita

Více než 90 % nabídky tvoří vlastní značky Woolworth, což umožňuje držet stálou úroveň kvality i cen. Všechny výrobky pocházejí z centrálního distribučního systému v Německu a procházejí přísnou kontrolou kvality. Tím Woolworth zaručuje, že sortiment nabízený v Česku a na Slovensku odpovídá standardům platným v Německu. Vedle praktických produktů přináší značka stále více inspirace pro útulné a dostupné bydlení, od sezónních kolekcí až po každodenní nezbytnosti.

Woolworth vytváří stabilní zázemí pro stovky lidí

Každá nová pobočka Woolworth přináší širší nabídku nejen pro zákazníky, ale také podporu lokální ekonomiky. S rozšiřováním sítě vznikají nová pracovní místa napříč Českem a Slovenskem od brigádníků a prodavačů po manažerské pozice. Každá prodejna vytvoří zhruba deset nových pracovních míst a do konce roku 2025 plánuje společnost zaměstnávat více než 300 lidí v Čechách a na Slovensku. Po celé Evropě Woolworth zaměstnává přes 12 000 lidí.

„Společnost klade důraz na přátelské pracovní prostředí a férový přístup. Zaměstnanci oceňují možnost zkrácených úvazků a flexibilní pracovní dobu, která jim umožňuje lépe skloubit práci s rodinným životem nebo studiem,“ doplňuje Petr Juliš.

O Woolworth

Společnost Woolworth byla založena v roce 1879 v USA a v Německu působí od roku 1926. Po úspěšném relaunchi v roce 2010 se stala jedním z nejrychleji rostoucích maloobchodních řetězců v Německu a v posledních letech expandovala do Rakouska a Polska. Woolworth nabízí v kamenných prodejnách široký sortiment za výhodné ceny. Více informací o společnosti Woolworth a aktuálních pracovních příležitostech naleznete na https://www.woolworth.cz/